stem ontdekken

hallo

selina heeft sinds een paar dagen haar stem ontdekt volgens mij en je kan horen dat het een meisie is ze gilt echt heel de dag op haar manier dan .hebben al meer kindjes hun stem ontdekt of hoe maken ze geluid.

liefs tara

ps tammy24 selina heeft tot 5.30 doorgeslapen na een papflesje van gister hopen dat het zo blijft

Gillen, leuk he!!!!! Hier is het iets minder geworden de laatste tijd. Het is nu kletsen geworden! Ik geniet er altijd heel erg van, alleen dat gegil werd ik op het eind wel eens een beetje moe van!

Groetjes Ilona

Berend is lichamelijk niet zo actief, meer met zijn stem des te meer. De ene week is het gillen, dan weer een weekje lekker rustig brabbelen. Ontzettend leuk, he als ze dat gaan doen.

Hallo

Meike maakte eerst ook steeds een hard geluid mensen zeiden voor de grap dat ze mee moest doen aan idools
Nu begint ze tenminste mooi en zachtjes te brabbelen
Groetjes Monique

Hoi Tara,
GEWELDIG wat goed van haar!!! Is voor jou ook lekker al zal je vast vanacht even wakker zijn geweest en op je wekker hebben gekeken hihihi.

Jadey ontdekt haar stem ook (3 weken geleden al) nu brabbelt ze de hele dag door en heeft sinds gisteren ontdekt dat wanneer je de lipjes opelkaar houd dat er belletjes komen hahahahaha.

gr tammy

ja dat gillen word ik soms beetje moe van ja maar soms kan ze ook lief brabbelen.is echt heel leuk.

ja goed he tammy24 alleen gister hebben we ze op bedje gelegt om half 6 al want ze was niet te genieten en moe.ze is niet in badje geweest ze heeft tot half 9 af en toe slapen wel maar af en toe liggen huilen.is is echt uit haar ritme doordat ze om 3.30 kwam ze huilt meestal nooit zo heel de avond meestal een half uurtje dan slaapt ze tot 23.00 we hebben gister fles je 22.30 gegeven en ze was echt bekaf dus of ze nou daardoor heeft geslapen tot 5.30 kan ook en anders merken we het morgen ochtend of het aan de pap heeft gelegen of omdat ze echt bekaf was.we zullen zien en rond welke tijd kan ik ze het beste fruit geven ze krijg 5.30 flesje 9.30 flesje rond 14.00/14.30 en om 18.30 flesje

liefs tara mama van selina 14-04-07

hoi hoi

leuk is dat als ze hun stemmetje ondekn jayla van mij zit de helad te brabbelen of te gillen soms word ze erg dat word ze er knal rood van
met belletjes doet jayla ook alleen doet ze het steeds als ze haar groente   of fruit en dan giert ze het uit

wat zo ook zo lekker kan dan is ze om op te vretem als ze ineens zo verlegen gaat doen
als er dan iemand binnen komt ze gedaag doet ze haar handjes voor de gezicht en begint ze te brabbelen met zo een heel lief klein stemmetje
alleen als me neef binnen komt dan word ze gek dan moet ze meteen opgepakt worden en ligt ze zolang als hij er is in zijn nek met haar hoofdje(jongensdel) zeggen we eens als ik haar dan later op pak ruikt ze helemaal nar zijn luchtje

groetjs mariella

Terug
Bovenaan