Stem op Nick

Hallo allemaal,

Ik ben Aafke, 26 jaar en mama van Nick.

Wij hebben Nick opgegeven als 'baby van de maand' op www.babycentrum.com.

Ik zou het heel leuk vinden als jullie mee stemmen (effe reclame maken ;-))

Je mag 1x per 24 uur stemmen... alvast bedankt.

Groetjes Aafke

Ehm.....zit je niet verkeerd hier?

Begrijp me goed hoor, leuk dat je je kindje voor zoiets opgeeft, maar heb je uberhaupt het kopje van dit forum gezien???? Er zijn denk ik zat forums hier waar je wel zoiets kunt plaatsen, maar dit lijkt me volledig misplaatst.

Ik weet dat het heel flauw is dat ik mijn naam nu niet noem, normaal gebruik ik die gewoon hier, maar nu maak ik maar eens even misbruik van de omstandigheden door het niet in te vullen.

Een anoniem

Dit bericht heb ik gekopieerd van zwanger worden na miskraam waar ik altijd zit. Persoonlijk vind ik het he-le-maal misplaats om het hier ook te proberen waar dames zitten die uberhaupt nog nooit zwanger mochten zijn. Ik heb helaas twee miskramen gehad maar ik weet dat ik zwanger kan worden, deze dames zitten in de medische molen wat ik heel vervelend voor ze vind.
En dan durf jij te gaan vragen of we willen stemmen???? Sorry hoor.....

Goed zo anoniem!!

Meiden, ik geloof dat jullie hier helemaal niet op zitten te wachten.
Of ik zie dat verkeerd?

Ariane van het "zwanger worden na miskraam" forum

Ik sluit mij helemaal bij andere anoniem aan. Het is niet dat ik het je niet gun maar wij zouden allemaal graag een baby willen, en dan hoeft ie nog eens baby van de maand te zijn, als ie maar ooit komt!

Aafke,

Wij willen niets liever dan een baby en jouw berichtje komt daarom erg hard aan. Ik zou het op het babyforum zetten daar maak je meer kans op positieve reacties.
gr.Inge

Sorry, jullie hebben helemaal gelijk... iets te enthousiast gehandeld.

Hoop voor jullie allemaal dat het lukt, want het is zo mooi. Hebben er ook bijna 2 jaar op moeten wachten, maar het was de moeite waard.

Nogmaals sorry

Terug
Bovenaan