Stem op Nick

Hallo allemaal,

Ik ben Aafke, 26 jaar en mama van Nick.

Wij hebben Nick opgegeven als 'baby van de maand' op www.babycentrum.com.

Ik zou het heel leuk vinden als jullie mee stemmen (effe reclame maken ;-))

Je mag 1x per 24 uur stemmen... alvast bedankt.

Groetjes Aafke

Ehm.....zit je niet verkeerd hier?

Begrijp me goed hoor, leuk dat je je kindje voor zoiets opgeeft, maar heb je uberhaupt het kopje van dit forum gezien???? Er zijn denk ik zat forums hier waar je wel zoiets kunt plaatsen, maar dit lijkt me volledig misplaatst.

Ik weet dat het heel flauw is dat ik mijn naam nu niet noem, normaal gebruik ik die gewoon hier, maar nu maak ik maar eens even misbruik van de omstandigheden door het niet in te vullen.

Een anoniem

Ik kan uit je berichtje niet plaatsen WIE je bent, anoniem, maar ik sluit me volledig bij je aan.

Zag net dat je ook bij "als zwanger worden langer duurt" dit bericht hebt geplaatst, goed zo!

Sorry Aafke, maar ik denk ook dat je met deze actie iets beter na had moeten denken, hoe goed bedoeld het ook is.
Er zijn nou eenmaal mensen die nu in een moeilijke periode zitten en niet op dit soort berichtjes zitten te wachten.

Ariane

Dit meen je toch niet dat je het hier ook hebt geplaatst!! Ik zag het net op het zwanger worden forum en dacht ok een vergissing is mogelijk maar dit vind ik ronduit asociaal. Doe eens even normaal mens! Denk eens na!
Inge

Sorry, jullie hebben helemaal gelijk... iets te enthousiast gehandeld.

Hoop voor jullie allemaal dat het lukt, want het is zo mooi. Hebben er ook bijna 2 jaar op moeten wachten, maar het was de moeite waard.

Nogmaals sorry

Terug
Bovenaan