stemmen op ella op www.babyplaats.nl

hoihoi

zouden jullie willen helpen om ella te laten winnen ? we staan op het moment bovenaan maar er kunnen meer stemmen bij

dikke kus miranda en ella.. 26-09-2007

1. JE HOEFT NIET TE STEMMEN
2. ALS JIJ NIET WILT REAGEREN/STEMMEN ... REAGEER DAN OOK NIET!
3. ER STAAT NERGENS IN DE FORUM REGELS DAT DIT SOORT DINGEN NIET MOGEN DUS BEN IK VRIJ OM TE GAAN EN STAAN WAAR IK WIL ALS IK DIT WIL NEERZETTEN HIER DOE IK DAT LEKKER WANT ER ZIJN EEN AANTAL MENSEN DIE NIET MEEDOEN MET DE WEDSTRIJD MET HUN EIGEN KINDJE MAAR WEL ZO SOCIAAL ZIJN OM EVEN TE STEMMEN OP EEN ANDER KINDJE! NOGMAALS JE HOEFT NIET HOOR!

Er worden heel regelmatig zulke vragen gesteld hoor, en ik vind het ook een beetje flauw om dan alleen op deze zo te reageren..
Als je niet wilt stemmen doe je het niet, en laat het aan de rest over om te bepalen wat we doen..
Ik stem wel hoor hihi..
Gr. Anne-Marie

Wat een schreeuwerige reactie...
Ik hoef inderdaad niet te stemmen, vandaar dat ik dit ook niet doe.
Ook ik ben 'vrij om te gaan en staan waar ik wil'.
En ik kies er dus voor om dit forum niet te vervuilen met tig oproepjes om op mijn kind te stemmen en mag dus ook best een reactie geven op iemand die dit wel doet.

@ anne-marie : dankjewel!!!! voor het stemmen

@ anakin.. sorry caps lock stond aan... maar je mag van mij best reageren maar doe het dan niet alleen bij mij.. ik heb dit namelijk bij misschien 3 onderwerpen neer gezet terwijl ik als ik rondneus zo al 8 andere oproepen voor iets zie staan waar jij niet op reageert met deze opmerkingen.. zo lijkt het alsof je het niet kan hebben dat mijn dochtertje op de 1ste plek staat tot nu toe en alsof je alleen ons die camera niet gunt... omdat je dus alleen op mijn oproep reageert... dit vond ik een beetje raar.. en als jij iets zou hebben zou ik wel stemmen hoor is tenslotte een hele kleine moeite maar ieder zn eigen ding je bent niks verplicht....

Terug
Bovenaan