Haha buurmeisje!
Zeer herkenbaar! Ik heb echt een hele periode gehad waarin ik alles wat met mannen te maken had verafschuwde... Misschien komt het omdat we even niet zo een prettige ervaring met een man achter de rug hebben? Het was bij mij zo erg dat ik gewoon bijna fysiek misselijk werd als ik een man zag. Dan zat ik een beetje naar zo een kerel te kijken waarmee ik in gesprek was en kon ik alleen maar denken: "Ja ja, jij bent er gewoon ook een, gatverdamme!" ongeacht wat de man in kwestie eigenlijk deed of zei...
Ik vond het een vreemde ervaring omdat ik normaal gesproken altijd juist erg goed met mannen overweg kan. Het bleef bij mij trouwens niet bij mannen alleen...
Ook romantische scenes tussen een man en vrouw op t.v. kon ik niet meer uitstaan, kon er gewoon oprecht niet meer naar kijken! Ik begon al een beetje bang te worden dat ik voortaan nooit meer met een man overweg zou kunnen, maar gelukkig is mijn walging al heel erg gezakt. Ik kan er nu wel weer om lachen dat ik die periode gehad heb. Het zal wel met hormonen te maken hebben gehad.
Eerlijk is eerlijk, een nieuwe relatie zie ik de komende tijd echt niet zitten, maar de extreme walging voor elke man om me heen, zij het de postbode of zelfs op bepaalde momenten mijn arme vader, is gelukkig voorbij! Hoop dat jij er ook weer vanaf komt...
Gefeliciteerd nog trouwens met de goede uitslag van je test!
Groetjes Bebek