Stemmingen...

Oh my god! Ik heb nu al last van slechte stemmingen... Net ook weer ruzie met manlief... Zwaar sjagerijnig, ik lijk wel permanent ongesteld...
Ik hoop niet dat dit 8 maanden nog gaat duren...
Ik begin ook het misselijke gevoel te krijgen en ben behoorlijk trillerig. Weekendje vrij, maar het huis is een puin, we hebben niets in huis, dus er moeten boodschappen gedaan worden, en de kleine moet eigenlijk naar bed, maar als ik wacht tot hij wakker is, zijn de winkels al leeggekocht... Maar even snel de stad in...

Ik heb er ook wel last van hoor..veel koud..echt ontzettend koud, slecht humeur, vreselijk moe maar slecht slapen, misselijk gevoel.

tja het zal er wel bij horen hihi.

en nog gelukt met al je boodschappen enzo?

liefs

Hier ook zeer herkenbaar. Volgens vriendlief ben ik soms ook niet echt gezellig aanwezig. Haha. Hopelijk voor hem gaat dat nog veranderen.
Sinds een aantal dagen ook ontzettend moe. Lig 's avonds ook al voor half 10 op bed.

Liefs

Oh, het is echt verschikkelijk, en gisteren zaten we na een drukke dag (zolder opruimen! Nesteldrang?) een serie te kijken, begon ik toch ineens ongedwongen te huilen... Die hormonen!!! Mijn man vond het erg grappig... En ik... snik snik snik... ik kan er niks aan doen!

Terug
Bovenaan