stemmingswisselingen

Een vraagje, nog andere dames last van stemmingswisselingen?
Met mijn
1e dochter was ik de vrolijkheid zelve. Niets of niemand kon me boos of
verdrietig krijgen, alles was goed en best e.d.
Nu met deze 2e
zwangerschap heb ik echt moordneigingen! Iemand hoeft maar iets
verkeerds te zeggen en het is of ik zo zijn/haar kop van hun romp af
wil rukken! het wordt echt zwart voor mn ogen! Ik schrik gewoon van
mezelf, dat ik zo fel kan reageren op iets onbelangrijks zoals de
verkeerde boodschappen meenemen. (= manlief).

Zelf ben ik b.v. de cola vergeten mee te nemen voor mn schoonmoeder, kon ik terug naar de winkel.
Daarna besloten we om een visje te eten en ik was net terug bij de visboer vandaan, bleek dat ik de schol was vergeten, kon ik weer terug...
dan wordt echt alles TE VEEL!

Ik heb echt staan gillen c.q. schreeuwen in de keuken en heb daarna ff een potje gejankd! sjonge jonge...

wie wil zn agressie hier nog meer kwijt?

groetjes, Hilal
32w6d

Hai

Nee niet echt op die manier maar als ik heb opgeruimd en
schoongemaakt, en dan een uur later er weer troep ligt
kan ik heel erg reageren hahaha.

maar ja hoort erbij hoor moeten ze maar even nemen.

groetjes 4 kidz

Hee Hilal,

Het is niet zo dat ik driftiger ben (ben ik normaal ook niet snel) dan normaal.

Wel emotioneler in de zin van dat ik sneller moet huilen. Iets zielig vind, mezelf te snel persoonlijk wat aantrek, als er iets met de kinderen is...

En normaal vind ik het bv niet erg om in huis bezig te zijn terwijl mijn man een dutje doet op de bank, maar nu: ik kan hem wel van de bank af trekken....zo van: zie je niet dat ik hier loopt te poetsen, stofzuigen, dweilen met mijn dikke buik. Zou je niet eens helpen!
Maar hij doet zijn deel in het huishouden echt wel. Maar dan meer 's avonds als ik de kids badder.
Dus....hormooooonen

En ik snap het helemaal: ik zou ook even flink  of  zijn als ik tot 3x naar de winkel terug moest.

Ik ben ook nogal vergeetachtig, dus het overkomt me helaas nogal eens.

Groetjes Manda 29.6

hey,

ik ben wel wat driftiger dan normaal, en kan erg snel uit mn slof schieten.......niet zo leuk voor manlief en de kids, de laatste tijd heb ik ook wel gauw dat ik me alles aantrek en snel een potje ga zitten janken, dat lucht wel lekker op!!!

groetjes susanne

Hier is het niet veel beter!

Ik kan om het minste geringste in huilen uitbarsten.
Ook ben ik al redelijk temparamentvol van mezelf, iets dat nu af en toe resulteert in driftbuien, waarbij ik iedereen de huid vol scheld!

Van het weekend heb ik mijn vader zelfs nog een veeg uit de pan gegeven... Oeps!
Hij doet echt heel veel voor ons en helpt waar hij kan, maar soms kan hij een beetje raar uit de hoek komen. Zo ook van het weekend, had hij met een theedoek het kozijn van een raam schoongemaakt... Ik heb toen volgens mij iets geroepen als: het is leuk dat je nesteldrang hebt, maar val mij daar niet mee lastig, dat van mij komt nog wel...
Stond ie toch wel even met zijn oren te klapperen... Gelukkig kwam mijn man tussenbeide en moest ik nog even iets buitenshuis doen, waardoor ik mooi even kon afkoelen in de regen, maar ik heb wel even een potje zitten janken in de auto!

Ik hoop echt dat het na de zwangerschap weer afneemt tot normaal niveau, want ik schaam me er ook wel voor (after the fact uiteraard)! Mijn man begrijpt het gelukkig wel, wat bij mij weer leidt tot meer huilbuien, aangezien hij er zo goed mee omgaat en me ook gewoon laat uitrazen en vervolgens een arm om me heen slaat om me te troosten, tja kom maar op met de dweilen dan...

Liefs
Sas

Terug
Bovenaan