Stephanie, ben je er nog???

he meiden,

lief dat jullie aan me denken  ben een paar dagen erg ziek geweest, doffe elende, overgeven, 40 graden koorts en alle elende die daarbij hoort, hele dag geen toeschietreflex gehad dus Milo 's nachts hongerig  aan de fles! Anyway, gisteren de 2e verjaardag van Lior gevierd  en ik voel me steeds iets beter dus ik zal binnenkort weer wat actiever zijn hier

Alles goed met jullie? Hoe zijn de nachten nu met Isa?? En Nelleke, ik las ergens dat je de borstvoeding ging afbouwen, hoe is dat nu? En hoe gaat het met de bijvoeding? Met Milo is het nog heel erg weinig, hij vindt 't allemaal maar niks! Hij vindt alleen die startkoekjes (meegenomen uit NL ) verrukkelijk, maar daar kan hij natuurlijk niet alleen op leven...

liefs Stephanie!

zit nu 1 borst af te kolven, die hield het niet meer.
In princiepe zit ik nu op 1x voeden (de nachtvoeding, hihi, hoef ik niet naar beneden . .) Maar m'n borsten zitten nu dus zo vol, dat kian ze snachts niet allebei leeg krijgt, Vandaar dat eentje nu op knappen stond. Ik denk nog een paar dagen.
Dat bijvoeden is hier ook een drama. Hoe lang duurde het bij andere mamma's voordat hun kind IETS kekker ging vinden? Fruit vind ie smerig (vers en pot), worteltjes heb ik vandaag geprobeerd, was ook geen succes. Vanavond een rijstewafeltje gegeven omdat ie al zolang op was . . maar ja daar krijg je stukjes van in je mond. . . . dus hup de worteltjes er weer uit! (apart want de melk die hij daarna op had kwam er niet uit, mm)
Sap heeft ie een week tegen geprotesteerd. Maar vandaag deed ik het in een gewone beker, en dat vond meneer wel interessant. Dus na 1000 kleine slokjes had ie het bodempje op.
Och, ben net klaar met kolven. Ziet er niet echt lekker uit. . (is vast bedorven om dat het al zo lang in de borst heeft gezeten, hihi). Heb ik spinazie op of zoiets? Volgens mij niet. Nou ja, het schijnt altijd goed te zijn, dus daar vertrouw ik dan maar op.
O ja, en pap met vanille vind ie heeeerlijk. Ik maak het zo dik als dat je het in een bordje doet, maar meneer krijgt het door de speen heen hoor! En zelfs met extra inhoud (250ml).
Jeetje, wat zit ik te kletsen.
Ben blij dat het beter met je gaat stephanie.
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan