stephanie

Hallo,

Het was een behoorlijke schok, toen ik gister toch positief testen.
En heb dan ook vreselijk gemengde gevoelens.
Ik huil best veel en begrijp niet zo zeer waarom! Ja hormonen, maar dat bedoel ik niet.
Ik heb zo'n geweldig lieve zoon, hij is altijd vrolijk en aan het lachen, slaapt relatief veel en de nacht door. Als ik naar hem kijk en denk dat ik er nog zo'n geweldig kind krijg, steekt het in mijn hart! Waarom???
Niet zo zeer voor de praktische dingen en financieel is het ook absoluut geen probleem. Ik hoef ook nog steeds niet te werken en alle andere mensen om mijn heen zijn zoooo blij.....  Maar toch..... Ik kan dat zware gevoel nog niet van me afzetten.
Ik begrijp mezelf niet, hoe hard ik ook zeg dat dit een GELUKJE is, voel ik me op dit moment nog steeds iets anders.... (word al wel iets beter hoor, maar slaap ook niet al te best)
Misschien wil jij me nog meer vertellen??
Alvast bedankt

Veel liefs Maybeeb( wat nu wel een beeb is)

Hoi Maybeeb...

Heb je vorige discussie meegelezen, maar nooit gereageerd.
En ik wilde toch even reageren na dit oproepje..
Ik vindje verhaal vrij herkenbaar.
Wij hebben een zoontje van bijna 2; heel anders dan 7 maanden natuurlijk!
En we wilden/willen heel graag een tweede. Nu het zover is, 9 wk zwanger,
vind ik het zo'n dubbel gevoel. Ik ben ook thuisblijf moeder,
dus niks geen rompslomp om kinderen naar een kdv te brengen oid,
dus het lijkt allemaal zo makkelijk.. Toch vind ik het z'n dubbel idee,
ons zoontje is zo geweldig. Hoe zou dit straks zijn. Zal de eerste niet te kort doen.
Twijfels twijfels. waarschijnlijk zijn dat de hormonen; tenminste bij mij wel hihihii
Voel me ook totaal niet zwanger, geen kwaaltjes; terwijl dit bij de eerste ook zo was. Heb vanavond de eerste echo gehad, maar nog heb ik geen 'zwanger' idee. Best erg voor de beeb vind ik. Nou je hoort het.... hier nog zo een....

Hoi,
Ik wil jullie even een hart onder de riem steken, toen ik zwanger van de tweede was dacht ik wel nooit zoveel van de baby te kunnen houden als van de eerste.
Maar geloof me; van een tweede hou je net zoveel.
En van een derde ook. En ga zo maar door. Echt waar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo mama's,

Bedankt voor jullie berichtjes.

Ik voel me al wat beter..
Gister de eerste echo gehad en dan word het toch al weer spannend..
En ga je toch al om dat rijstenkorreltje geven.

Liefs

Terug
Bovenaan