hoi!
Nou het is echt niet te geloven hier, problemen komen nooit alleen.
Met Lior ging het meer dan fantastisch. Ze ging met mijn man naar de operatiekamer (hij heeft wel een behoorlijk trauma aan haar reactie op het kapje) (ik vroeg aan haar met wie ze wilde gaan en ze zei papa, dus vandaar dat hij mee ging), en ik zat naast haar bed in de uitslaapkamer. Alleen mijn dochter slaapt gewoon door nadat de narcose is uitgewerkt, hahahaha. Er kwam een jongetje terug in de uitslaapkamer die na Lior was geopereerd, en die werd heel snel al wakker uit de narcose. We vroegen waarom Lior nog niet wakker was en hij al wel, en ik maakte nog als grapje tegen mijn man dat ze waarscijnlijk gewoon verder was gaan slapen. De zuster zei vervolgens dat ze waarschijnlijk inderdaad gewoon sliep! Hahaha. We praatten tegen haar en schudden een beetje en ze werd wakker. De zusters hadden ons gewaarschuwd dat de meeste kinderen aggressief worden en heel hard huilen als ze wakker worden uit narcose, maar Lior keek om haar heen en begon meteen te kletsen! We hadden kado's voor haar meegenomen en reageerden heel rustig, ik vroeg of ze lekker had geslapen, dat helpt denk ik ook wel bij het wakker worden. Maar goed. Nu de catch...
Ze werd geopereerd in het ziekenhuis in Netanya, en daar ligt ook de oma van mijn man in een verzorgingstehuis. Mijn schoonvader was met ons meegekomen om meteen even zijn moeder te bezoeken. Wat denk je, mijn schoonvader komt terug en zegt 'ze is dood.'. Huh!!!? Hij was bij zijn moeder gaan zitten en toen heeft ze beslotend dat het allemaal mooi was geweest. Naast hem heeft ze haar laatste adem uitgeblazen.
Dus vanmiddag de begravenis.... Het leven kan soms raar lopen!
liefs Stephanie