Stephanie

hoi Annemarie!
Wat lief dat je aan ons denkt!
Met Lior gaat alles weer helemaal goed maar die moet aanstaande maandag worden geopereerd aan haar oren, ze krijgt in beide oren buisjes... altijd iets... heel sneu zo'n kleintje die al geopereerd moet worden maar we weten dat het echt goed voor haar zal zijn. Milo was echt erg ziek. Ben ook nergens meer aan toe gekomen, dat zie je wel aan het ontbreken van mijn reacties hier de laatste tijd ;)
Hij heeft een zwaar en gevaarlijk virus opgelopen en heeft het heel ernstig gekregen. We zijn gisteren voor de 4e dag op rij voor controle bij de kinderarts geweest omdat ze hem in de gaten wilde houden, het had namelijk een ziekenhuis situatie kunnen worden. We gaan morgen weer (zondag is hier een werkdag) en hopen dat het nu snel gaat; hij is namelijk echt een heel stuk beter sinds gisterenavond, gelukkig! Hij heeft een apotheek aan batterijen, vreselijk vind ik het. 6 maanden alleen maar borstvoeding en nu heeft hij steroiden-pillen en een beademer met 3 verschillende vloeibare medicijnen (zie www.lioronsknuffelbeest.blogspot.com). Hij heeft 1 dag antibiotica gehad (waar hij vreselijke luieruitslag van kreeg, we konden hem niet eens op de arm vasthouden, hij schreeuwde het uit) maar gelukkig vond de 2nd opinion dat dat niet nodig was. Ook in het ziekenhuis geweest voor een longfoto (omdat Lior vorige week longontsteking had zou  het vrij  logisch zijn dat Milo dat ook zou hebben) maar dat was het dus niet. Het hakt er echt heel erg in, hij was ontzettend ziek. Maar zoals ik al zei knapt hij gelukkig eindelijk op en denk dat hij over een paar dagen wel weer naar de creche kan :) (hij moet maandag eigenlijk omdat mijn man en ik dan bij de operatie van Lior zijn....)

Hoe is alles met jou en je meiden? Lekker van de sneeuw genoten?
liefs en fijn weekend!
Stephanie

Hoi Stephanie,

Fijn dat je even reageert! Ik vond idd dat je hier rustig was, dus maakte me een beetje zorgen!

Niet leuk zeg, dat Lior geopereerd moet worden! Maar zoals je ook schrijft, het zal wel goed voor haar zijn, hopelijk is ze dan idd minder vaak ziek!! Alvast veel sterkte gewenst voor maandag!

Fijn dat Milo opknapt! Zielig hoor dat hij zo ziek was!! En idd niet leuk als ze dan al die medicijnen krijgen. Heb even op die blog gekeken. Wat veel foto's maak je zeg! Echt heel leuk!! Vond het wel een zielig gezicht Milo met die inhalator. Vond hij het niet erg rot?
En wat leuk dat al de kindjes van de creche op ziekenbezoek kwamen!!

En die foto's van Milo met de babyfoto's van jou en je man eronder, echt gaaf! Hij lijkt echt op jullie allebei als je dat zo ziet!

Nogmaals veel sterkte maandag en ik hoop dat Lior en Milo snel weer helemaal de oude zijn!

Veel liefs Annemarie

Oh, vergeet ik helemaal te schrijven hoe het met ons gaat!
Alles gaat lekker z'n gangetje.
De meiden vonden de sneeuw helemaal geweldig! Natuurlijk een sneeuwpop gemaakt en op de slee gezeten. Marin ook 5 minuutjes, alleen voor de foto's! Ze had het veel te koud.
Ze vond het wel geweldig om voor het raam te kijken, zat echt met open mond de sneeuwvlokken te volgen.
Wel jammer voor de meiden dat de sneeuw echt maar 1 dagje was. Maar aan de andere kant vond ik het wel fijn hoor, Marcel is vrachtwagenchauffeur, dus wat dat betreft vind ik sneeuw en gladheid maar niks!

Liefs Annemarie

hoi!
Nou het is echt niet te geloven hier, problemen komen nooit alleen.

Met Lior ging het meer dan fantastisch. Ze ging met mijn man naar de operatiekamer (hij heeft wel een behoorlijk trauma aan haar reactie op het kapje) (ik vroeg aan haar met wie ze wilde gaan en ze zei papa, dus vandaar dat hij mee ging), en ik zat naast haar bed in de uitslaapkamer. Alleen mijn dochter slaapt gewoon door nadat de narcose is uitgewerkt, hahahaha. Er kwam een jongetje terug in de uitslaapkamer die na Lior was geopereerd, en die werd heel snel al wakker uit de narcose. We vroegen waarom Lior nog niet wakker was en hij al wel, en ik maakte nog als grapje tegen mijn man dat ze waarscijnlijk gewoon verder was gaan slapen. De zuster zei vervolgens dat ze waarschijnlijk inderdaad gewoon sliep! Hahaha. We praatten tegen haar en schudden een beetje en ze werd wakker. De zusters hadden ons gewaarschuwd dat de meeste kinderen aggressief worden en heel hard huilen als ze wakker worden uit narcose, maar Lior keek om haar heen en begon meteen te kletsen! We hadden kado's voor haar meegenomen en reageerden heel rustig, ik vroeg of ze lekker had geslapen, dat helpt denk ik ook wel bij het wakker worden. Maar goed. Nu de catch...
Ze werd geopereerd in het ziekenhuis in Netanya, en daar ligt ook de oma van mijn man in een verzorgingstehuis. Mijn schoonvader was met ons meegekomen om meteen even zijn moeder te bezoeken. Wat denk je, mijn schoonvader komt terug en zegt 'ze is dood.'. Huh!!!? Hij was bij zijn moeder gaan zitten en toen heeft ze beslotend dat het allemaal mooi was geweest. Naast hem heeft ze haar laatste adem uitgeblazen.
Dus vanmiddag de begravenis.... Het leven kan soms raar lopen!
liefs Stephanie

Hoi,

Fijn dat de operatie van Lior meeviel!! Heeft ze nu nog veel pijn?

En gecondoleerd met het overlijden van jullie oma. Wel "toevallig" dat ze precies toen overleed. Wel fijn dat je schoonvader erbij was, lijkt me! Heeft hij nog echt afscheid kunnen nemen?
Sterkte bij de begrafenis!

Liefs Annemarie

Terug
Bovenaan