Zo dat is snel! ben dus niet de enige verslaafde, haha!
Over het pureren of prakken: dat ligt aan jezelf; wil je voeden met de Rapley methode of niet. Ik denk dat ik alles pureer met de staafmixer, het wordt dan nooit zo glad als het eten in de Olvarit-potjes maar we kijken wel hoe het gaat. Als het goed gaat laat ik het steeds groffer. Ik denk dat ik net als jij rustig aan begin; eerst fruit op 1 dag, groente op een andere dag, en dan pap weer op een andere dag etc. Vind het wel heel heftig om alles in een keer te geven. Ik denk dat ik de pap txt inderdaad op een bordje geef. Ik ben geen fan van die papflessen. Ik weet het nog wel van mijn dochter; de pap is te dik, de gaatjes in de fles zijn te klein, dan is het weer te dun, bah nee, veel te veel elende en het eten van een lepel is ook nog eens supergoed voor de kleintjes.
Mooie naam trouwens joh! Kian. Erg leuk. (hm... ik heb toch wat met namen van 4 letters met een i erin heb ik gemerkt, haha)
Ja het waren echt hele heftige weken voor ons. Milo zo klein en hij had zo'n zwaar virus te pakken, moesten een longfoto maken en alles, en aan de steroide pillen en beademer, je maag draait ervan om...
De begravenis is in Israel inderdaad de dag na overlijden. De 7 dagen samenzijn zijn hier niet verdrietig, de hele familie komt bij elkaar om te rouwen, maar eigenlijk ben je alleen bezig met gezellig kletsen. Als je bij orthodoxe joden kijkt is dit heel anders; de mannen moeten dan een maand hun baart laten staan, 7 dagen rouwen in het zwart, alle foto's en speigels bedekken, niet douchen, etc etc. Op de begravenis zelf wordt dan ook in de kleding van de naarste familie een gat gescheurd door de rabbijn, om te laten zien hoeveel pijn je hebt. Maar gelukkig is mijn schoonfamilie niet orthodox (haha, gelukkig maar, anders had ik ook helemaal niet mogen trouwen als Christelijk meisje
)
Mijn dochter is geopereerd aan haar oren, ze heeft buisjes gekregen. Enorm zielig om haar te zien voor de operatie maar gelukkig ging alles supersnel en is ze er nu al ontzettend van opgeknapt!
Hier nog even een foto van haar, ben toch een ontzettend trots moeder en normaal show ik hier alleen met Milo
Nou jij bent weer! haha
Liefs!