stephanie ...

zit jij op deze manier stiekem door te geven dat je weer zwanger bent? Of heb ik wat gemist ....

GEFELICITEERD in ieder geval!

Hoe is het met Milo? Slaapt ie al door snachts? Of geef je nog steeds bv?

Liefs Nelleke

niet zo stiekem hoor, heb het letterlijk vermeld ;)
jep ik geef nog steeds borstvoeding.... nu 2 jaar en anderhalve maand dus dat verander je niet zomaar! Ik wil absoluut niet tandemvoeden dus zijn nu beetje bij beetje bezig om hem van de borstvoeding af te krijgen. Verder gaat alles fantastisch met ons alle 4 en ik voel me ook (nog) super! Alleen een beetje humeurig ;)
hoe is het met jou dan??
-x-

@ Nelleke

Hey Sherlock, heb jij niet zoiets als beroepsgeheim??? hahaha... foei!!!

@ Stephanie

Nogmaals proficiat en ik vind het onwijs leuk voor jullie!

Fijn dat alles goed gaat en laat die bolle buik maar komen!

tot mails!

Esmé mv Kay

Met mij gaat het lekker hoor!
Ben eigenlijk alleen een beetje te druk om hier veel te hangen, maar ja, wil af en toe wel bij blijven, dus ik had je berichtje gelukkig wel gespot! haha
Met Kian gaat ook alles goed. Hij is lekker aan het puberen, maar o zo vrolijk en lief, dus ben helemaal gelukkig!
Heel veel sterkte met je slecht humeur (wens je man ook even sterkte van ons, haha)
Liefs Nelleke

@ Esme

Haha, ik heb toen bij jou een keer gesnuffeld, maar daarna niet meer. Heb er ook geen tijd voor nu (zat me toen een avondje te vervelen, dus vandaar dat ik mijn nieuwsgierigheid even de vrije loop had gelaten).
En als ik het zo wel ontdekt had had ik zeker m'n mond hier gehouden. Iedereen mag zelf naar buiten komen met het geweldige nieuws als het zover is!
Maar Sherlock is zeker geen belediging! haha

Terug
Bovenaan