stephanie_timothy

A

Anoniem

Guest
he, stephanie

een vraagje aan jou (best persoonlijk dus je hoeft niet te reageren)

Ik las in een andere topic waar allemaal foto's van gezinnetjes staan, dat jij schrijft, hij

heeft geen papa raar maar waar......

bedoel je hiermee dat je bewust alleenstaand moedre bent (dat je ervoor gekozen hebt) of is het door omstandigheden zo gekomen.

ik ben hier gewoon nieuwsgierig naar, maar nogmaals, reageren hoeft niet, ik weet dat het een persoolijke vraag is.

ow ik wil het best zeggen hoor maar het is een beetje een raar verhaal
ik was uit en kwam iemand van me ouden school tegen en we waren dronken
het klinkt zo dom ook maar we hebben het in de wc gedaan en 4 maanden later kwam ik er achter dat ik zwanger was en ik hep hem nooit meer gezien er weet niet waar hij woont en zijn achter naam weet ik niet eens ik wil er wel bij zegen dat ik dat nooit eerder hep gedaan en ik het zo stom en dom van me vind ik het er gelukig geen ziektes aan over gehouden maar ik zou zo iets nooit meer doen
maar dat wil niet zeggen dat ik niet enorm om me kind geef en  alles voor hem over hep en dat hij alles voor me is  

gr stephanie  

ik ben ook nieuwsgierig. wederom: zie maar of je antwoord wil geven.

Ben je van plan om  de biologische vader van je kind op de hoogte  stellen van het feit dat hij een kind heeft?  Wil je dat?

ik weet dat hij er niets mee te maken wil hebben dus dan hout het op
en ik wil hem daarom ook niet meer zien maar ik ga er later niet over liegen tegen mijn kind

gr stephanie

quote: stephanie_timothy reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-08-2007 11:53:57'));

ow ik wil het best zeggen hoor maar het is een beetje een raar verhaal
ik was uit en kwam iemand van me ouden school tegen en we waren dronken
het klinkt zo dom ook maar we hebben het in de wc gedaan en 4 maanden later kwam ik er achter dat ik zwanger was en ik hep hem nooit meer gezien er weet niet waar hij woont en zijn achter naam weet ik niet eens ik wil er wel bij zegen dat ik dat nooit eerder hep gedaan en ik het zo stom en dom van me vind ik het er gelukig geen ziektes aan over gehouden maar ik zou zo iets nooit meer doen
maar dat wil niet zeggen dat ik niet enorm om me kind geef en  alles voor hem over hep en dat hij alles voor me is  

gr stephanie  

Hoi,

hier nog een! hihihi.... ook een one-night stand (wat ik haast nooit deed)... Vader is op hoogte maar wil niks mee te maken hebben en ik niks met hem.... Ook ik vertel mijn kind later wie de vader is..... Al staat op zijn geboortebewijs vader onbekend... Dit ivp de rechten die hij dan zou hebben..

grt suuz mv joshua 8-2-07

ow ik zouw haast zeggen wat leuk maar ik weet natuulijk niet hoe jij daar tegen over staat maar ik hep perzoonlijk geen moment spijt gehat het is meschien wel dom maar
ik ben zo blij met me zoontje

gr stephanie

ja hoor erg blij ermee! hihihi... wilde graag een kindje... had al 3 miskramen gehad toen ik een relatie had maar dat ging kapot nadat ik een miskraam kreeg (dus 3 relatie's gehad van 1-3 jaar)... Maar misschien is het zo de bedoeling (van boven) hihii.....

ja hoor erg blij ermee! hihihi... wilde graag een kindje... had al 3 miskramen gehad toen ik een relatie had maar dat ging kapot nadat ik een miskraam kreeg (dus 3 relatie's gehad van 1-3 jaar)... Maar misschien is het zo de bedoeling (van boven) hihii.....

Terug
Bovenaan