sterilisatie

Hoi meiden,

Ik wet niet of het helemaal op zijn plek is maar ik heb een vraagje. Ik heb sinds een tijd een nieuwe vriend die 1 jaar geleden gesteriliseerd is. Hij en ik hebben zich laten testen op Soa;s en die bleken we niet te hebben. Nu ben ik toch een beetje huiverig om zwanger te worden. Volgens hem is zijn sperma 2 keer gecontroleerd en is het onmogelijk om zwanger te raken. Hebben jullie enig idee hoe groot de kans is dat iemand zwanger raakt terwijl de man is gesteriliseerd. Een kinderwens heb ik niet. Alvast bedankt voor jullie reacties
 
Dan heb je wel een heel bijzondere plek uitgezocht om dit te vragen haha! Maarreh, volgens mij is het volledig veilig. Je moet hem er alleen wel zeker op vertrouwen dat hij inderdaad gesteriliseerd is. Als je geen risico wil nemen zal je toch aan de pil moeten meid!
 
inderdaad als zijn zaad nadien 2 keer gecontroleerd is en daar zijn geen zaadcellen in gevonden dan is het dus ok, maar ja aangezien je die relatie pas hebt, moet je dus wel zeker weten of hij de waarheid spreekt!

gr sandra
 
Terug
Bovenaan