sterilisatie

Nee ik niet, ik vind het een hele ingreep moet ik zeggen, daarom hebben wij (mijn man en ik) voor een spriaal gekozen. Ook wij hebben geen kinderwens meer maar een operatie vinden we op dit moment te heftig. Het spiraal heeft als voordeel ook nog dat je niet meer ongesteld wordt.
Heel veel succes met de sterilisatie!!

Wij hebben gekozen voor de mirena. Die had ik ook al voordat ik Connor én voordat ik Margo kreeg. Is mij echt zeer goed bevallen! Heb 'm 4 weken geleden weer laten plaatsen. Nu over 2 weken nog wel op controle of ie goed zit en dan de condooms weer voor 5 jaar de condooms de deur uit!!

hoi,
Mijn man heeft zich laten sterilliseren, wij hebben dit al jaren geleden besloten, de ingreep is voor een man kleiner en de risico´s voor de toekomst ook! Ook is beter te controleren of het geslaagt is, hier is het afgelopen november al gebeurd, moet zeggen dat het ons een gerust gevoel geeft, geen vergeten pil ed, heerlijk!
Succes Liefs MJ

vind het nadeel van mirena boven sterrilisatie dat je nog wel met die hormonen zit..
Mijn man en ik (of eigenlijk ik alleen hahaha) hebben besloten dat als we geen kinderen meer willen (we zijn er nog niet uit) hij zich laat helpen..!

Terug
Bovenaan