steriliseren

Aan mijn antwoord heb je niks want ik weet het ook niey. Ik doe het dus nog maar iedere dag. Mijn dochter is nu 4 maanden. De kraamverzorgster zei wel tegen mij dat je op een gegeven moment de flessen en spenen gewoon in de vaatwasser kan doen. Maarja dta duurt veel langer. Ik heb een magnetronsterrilisator en dat werkt eigenlijk perfect.
 
Hoi,

Tot en met 3 maand moeten ze iedere dag uitgekookt worden, daarna nog maar 3 keer per dag. Tip: na het drinken goed heet uitspoelen en dan de fles in de koelkast bewaren ivm met bacterieën.
Succes
 
Hoi!

Ik vond dit eigenlijk wel een goeie vraag! Zelf heb ik er nooit bij stil gestaan dat het maar tot een bepaalde tijd noodzakelijk is (misschien stom maar ja) Mijn dochter is 7,5 maand en wij koken iedere dag nog de flessen en spenen uit in een electrische stoomsterilisator van AVENT. Het werkt heel makkelijk dus dat gaat eigenlijk vanzelf. Maar ik kan me voorstellen dat het misschien niet goed is om te steriel te werk te gaan?
Met overige dingen valt het wel mee, we hebben huisdieren dus ze staat wel aan andere dingen bloot.
Tussendoor gaat alles ook de vaatwasser nog eens in (ook nog eens dubbelop, haha)

Groetjes van Jolanda
 
Terug
Bovenaan