sterillisatie

komende dinsdag wordt mijn man gesterilliseerd!
Nooit meer de pil slikken of iets dergelijks. Wordt er al helemaal blij van als ik er aan denk.
Ben ruim 34 weken zwanger van de vierde dus ons gezin is meer dan compleet. We hebben nog nooit langer dan drie rondes hoeven wachten om zwanger te worden. ( 2 x in de eerste rond en 1x in de derde ronder) deze laatste zwangerschap is dwars door de pil heen gekomen dus we zijn erg vruchtbaar. Fijn idee dus dat het dalijk "lekker klaar" is.
Moest het ff kwijt!
succes met jullie zwangerschap!!
groetjes Hanneke
 
zou willen dat die van mij zich liet helpen. krijg ook de vierde in totaal,derde zwangerschap.en hij zou nog wel willen maar ik ben er echt vet klaar mee.vooral na deze zeer gecompliceerde zwangerschap. ben nu 34 weken en hoop dat het over drie weken zich heel snel aandiend.heb de laatste tien weken veel rust moeten nemen en veel in bed gelegen.dagelijks medicijnen tegen de pijn en een catheter tegen nierkolieken die er nog uit moet na de bevalling.heb mijn man gezegd als ie het woord "nog een"in de mond durft te nemen dat ie oorlog met me krijgt.hahaha
 
Ik kan je blije gevoel heel goed begrijpen. Mijn vriend en ik zijn nu pas 'net begonnen' (zwanger van de eerste), maar wij hebben al afgesproken dat als we er klaar mee zijn dat hij zich laat steriliseren.

Succes nog met deze zwangerschap!

Liefs
 
haha ik weet niet of je het nog leest Esther maar ik kan je heel goed begrijpen. en misschien ter geruststelling van je man, het is mijn man reuze meegevallen. Wel even vervelend en wat gevoelig maar "goed te doen"
Mrieke geniet van je zwangerschap (moet je nog lang?)
succes en groetjes hanneke
 
Terug
Bovenaan