Sterk

Mij valt op dat Noortje zo sterk is in haar nekje! Bij Frank was dit een ander verhaal!

Vandaag had ik haar op haar buik in de box gelegd met haar hoofdje naar links. Half uurtje daarna lag ze met haar hoofdje naar rechts! Ik vroeg aan mijn vriend of hij dit gedaan had! Nee, dus! Had ze zelf gedaan! Ik kan me niet herinneren dat Frank dat al kon toen hij nog geen 2 weken was!

Ik merk echt heel goed verschil tussen ene kindje dat geboren is met 38 weken en met 41 weken! En er zit natuurlijk 1,5 kilo verschil in!

Swen is ook al zo sterk!
en driftig, maar dat is een ander verhaal...

wij staan er in ieder geval versteld van hoe snel dat zich ontwikkeld zeg! maar wij hebben natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal!

groetjes

Ik merk ook duidelijk verschil met Jelle die precies op tijd kwam en nu met Tijmen die bijna 2 weken 'te laat' was. Tijmen kijkt veel helderder de wereld in en kijkt al echt naar je en naar lichtjes enzo. Ook tilt ie zijn hoofdje al een klein beetje op en Jelle was veel ouder toen ie dat pas deed. Wel heel leuk om weer mee te maken en ok, dat is dan weer een voordeel van 'te laat leveren' ;-)

Mirthe is ook al verschrikkelijk sterk!

Ze kon al na een week haar hoofdje optillen! ze ligt vaak op haar buik in de box en draait geregeld haar hoofdje naar de andere kant, ook als ze boos is (tsja het is een echt meisje hoor ;)) en ze ligt in de box, houdt ze gewoon haar hoofd omhoog!!!
Als ik haar tegen me aan houd dan probeert ze me te bekijken en is haar hoodje ook los van mijn borst!

Inderdaad Carina, leuk he hoe snel die ontwikkelingen gaan!!! als ik Mirthe's broek verschoon en ze is een beetje boos/aan het jengelen en ik leg een wit knuffelkonijn vor haar gezicht, zit ze echt aandachtig te kijken! en ik vind het super dat ze stemmen herkent! als mijn man belt en ik de telefoon tegen haar oor leg dan zie je gewoon dat ze het herkent!

Nou ik ga weer even verder genieten!!!

Liefs Sabina

Terug
Bovenaan