Sterke symptomen maar Mirena

<p>Hallo allemaal, ik twijfel heel erg en moet ff mn verhaal kwijt Laat ik eerst ff klein stukje van eerder vertellen… ik had 3mnd relatie met mn ex,  toen zwanger, nu een zoontje van bijna 3 en gescheiden.</p><p style="text-align: center;">Na de bevalling van mijn zoontje heb ik een Mirena laten zetten</p><p>Net weer een super relatie van nog geen 3mnd en sterke symptomen van zwangerschap Het begon 3 dagen geleden… ik was mezelf na het douchen aan het afdrogen en op een gegeven mkment kwam ik erachter dat er een melkachtige substantie uit mijn tepel kwam. Dit is precies hetzelfde begin als bij het begin van de zwangerschap van mijn zoontje. Daarbij ook ochtendmisselijkheid, na elke kleine handeling erg moe Sinds vanmorgen pijn in mijn onderrug en ook sinds vandaag hoofdpijn aanvallen… erg stekende hoofdpijn voor 1/2min en daarna is het weer even weg Heb al een test gedaan, maar negatief Naar de HA geweest en zij zegt “volgendr week weer eens testen” dus dat ga ik sws doen. Maar wil ook graag jullie mening weten. Wat denken jullie?</p>

Terug
Bovenaan