sterkte allemaal

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik zag op de nod lijst dat heel veel van jullie in de meest spannende periode van de cyclus zitten. Ik wil iedereen hier heel veel sterkte en suc6 in wensen want ook ik zit in deze periode en check wel 100 keer per dag of ik al iets zie, maar tot nu toe nog niets. mijn nod is pas donderdag dus ik moet nog even geduld hebben voordat ik kan gaan testen. I heb deze maand die digitale van clearbleu heeft iemand daar ervaring mee???

Verdre wil ik doortje ook nog f bedanken voor het maken van de nod lijst, nu ik er ook op sta hoor ik er helemaal bij. Dank je wel.

Nogmaals allemaal heel veel sterkte weer deze maand.

Groet natasjha

Hoi hoi

Bedankt jij ook

mijn nod was 1 april

en ik loop ook 100x per dag te controleren

maar ook nog niets

eergister test gedaan maar die was negative

dus tja nog maar even wachten dan

groetjes natasja

He Natasjha,

Ook ik heb morgen mijn NOD. Ik ben er op het moment heel erg mee bezig. Alleen ga ik bijna niet naar de wc. Misschien ben ik bang voor een teleurstelling. Ik wens je in ieder geval veel succes. En voor alle andere ik blijf duimen!

Groetjes Angie

Hoi Natas,

Ik heb mijn nod op de 11e, maar kan ook eerder zijn, maar tja inderdaad is dat wachten een hele opgave hoor! Geduld hebben, tja dat gaat de éne keer beter als de andere keer.
Ik denk ook elke keer dat ik wat voel en ben dan bang dat als ik naar de w.c. ga dat ik weer wat zie wat ik liever niet zie. Dus m.a.w. ik leef helemaal met je mee.

Ik heb vorige maand die digitale van clear blue gebruikt en ik vond hem heel goed en je hebt binnen twee tellen resultaat.

Ik zal aan je denken morgen, voel jij al dingen of denk je er niet aan? Ik heb al een paar dagen een buik als een ballonetje en heel veel kramp, ach dat kan zo veel zeggen, je lichaam kan je mooi voor de gek houden, dat heb ik de afgelopen maanden wel gemerkt.

Laat je het morgen even weten?

Groetjes Saskia30

Hoi allemaal,

Ik zit in hetzelfde schuitje. Mijn NOD is vrijdag of zaterdag. Ik moet op de een of andere manier ineens ieder half uur naar de wc, ik word er niet goed van. En iedere keer maar kijken of er al iets is....
Het vervelende is alleen dat ik al twee nachten droom over zwangerschapstesten  en in mijn droom is het steeds positief (dat is niet zo vervelend!). Als ik vannacht weer hetzelfde droom ga ik morgen testen, ik word gek van de spanning.

Groetjes Hanneke

ps. Ik heb ook die digitale gekocht, ben benieuwd of ze fijn werken.

hoi iedereen,

spannende tijd hé
Mijn nod is zaterdag dus ga pas testen volgende week.
Ook mijn lichaam houdt me voor de gek.Als je dan denkt dat je je cyclus kent dan doen we er weer 10 dagen bij dus eerst heb je een cyclus van 34dagen dan een van 44dagen dus de volgende zal wel 54 dagen worden zeker.              Maar het ergste van al is dat ik een goeie verkoudheid heb  (hoofdpijn,loopneus,hoesten...) en je mag natuurlijk niets nemen ellendig voel je je dan.
Dus hopelijk is dit afzien  niet voor niets  

In ieder geval iedereen  heel veel succes

groetjes xxx

hoi Arnold,
Ik heb alleen nog maar die digitale test van cb gebruikt en ik vind hem ideaal, zou niet anders meer willen proberen.
Je houd hem even in je urine straal even wachten en direkt resultaat.
Helaas wel het resultaat dat we NIET willen zijn maarja daar kan die test ook niets aan doen.
En het zijn drie testen dus de prijs valt in verhouding ook wel mee.

Ik hoop dat je snel een zwanger te zien krijgt of heb je nog de oude met + en -?

Groetjes Mariska

p.s.
Als je de verkouden dame (ik ben je naam even vergeten  sorry) Je mag wel paracetamol nemen hoor want dat mag ook als je zwanger bent.

Terug
Bovenaan