Sterkte iedereen

Hoi meiden,

Fijn dat dit forum van de grond is. Ik ben 32 jaar en heb helaas al 2 miskramen achter de rug, de laatste was in maart. Er zijn nu onderzoeken in gang gezet, van de 2 belangrijkste onderzoeken moet ik de uitslag nog krijgen, maar dat kan helaas nog wel 2 maanden duren, word gek van dat wachten, kan aan niets anders meer denken. Wil wel snel weer zwanger worden, lijkt me wel ontzettend eng maar toch. Iedereen roept maar, joh, het komt vast allemaal wel goed, maarja, een ander heeft makkelijk kletsen, die hebben allemaal al kinderen. Maar goed, meiden, ik hoop dat we snel allemaal goed nieuws hebben!

Tot horens!

Groetjes E

Hee E
Ik heb zelf ook 2 miskramen achter de rug.vorige maand had ik een vals positieve test,dus voor mijn gevoel was het weer een miskraam.
Bij mij gaan ze pas na 3x miskraam testen doen.
Wat voor testen hebben ze bij jou gedaan?
Ben wel beetje bang voor onderzoeken,wat als ik te horen krijg dat ik nooit een kind kan volbrengen?
Maar heb ook nog wel een beetje goede hoop dat ik wel zwanger kan blijven.
Groetjes miranda

Hoi Miranda,

Ik heb 3 mei 14 buisjes bloed gegeven. Mijn vriend 1 buisje, zowel bij hem als bij mij gaan ze chromosomenonderzoek doen. Als daar maar niets uitkomt! Verder doen ze bij mij ook een stollingsonderzoek of iets dergelijks, het heet Factor V Leiden. Ook hebben ze wat andere dingen onderzocht, zoals glucose, proteïne, LH etc. Daar waren geen afwijkingen te vinden. Ben ook bang dat ik nooit moeder zal worden, zit helemaal in de stress vanwege die onderzoeken en helaas kan het nog wel 2 maanden duren voor ik wat weet.

Groetjes E

Hoi E,
Ik had de uitslag van het chromosoomonderzoek al na 6 weken kwam misschien wel door vakantieperiode.
Duim voor je dat het eerder is!
Sterkte meid!
Liefs Pupke

Terug
Bovenaan