sterlisatie man??

best raar mijn vriend laat zich vrijdag sterliseren
Dus echt klaar hier

ik hoef ook niet meer hoor vindt zwanger zijn echt veschrikkelijk en bevallen naja dat doe ik nog liever hahhaahah
Maar wel heel dubbel wou het even kwijt
heeft nog iemand dit?

gr marijke mam van melissa bijna 3 en wesley bijna 4 maanden

Hallo

Mijn man die deed erg moeilijk toen ik in eerste instantie zei nu ben jij aan de beurt
Hij vond het geen fijn idee ( angsthaas)
Hij heeft dan ook het geluk dat ik had overlegt dat ze mij tijdens de derde keizersnee zouden helpen
Dan was het een kleine moeite even een klemmetje er om heen en klaar

Groetjes Monique

We hebben het er hier ook al over gehad. Met 2 kindjes zo vlug op elkaar, is het straks voorlopig wel even klaar. Van de pil word ik heel moe, misselijk en depressief. Over spiraaltjes hoor ik heel wisselende ervaringen en ik weet niet of ik het wel eerlijk vind dat ik mijn lijf daar na 2 zwangerschappen en bevallingen aan bloot moet stellen. Condooms..het blijft geklungel. En toch heb ik het gevoel van 'nu ben jij aan de beurt'. Maar ja, dan is er maar een mogelijkheid: knip, knip! En dat vind ik wel weer heel definitief, ik ben 25 dan, mijn man 29...ik weet niet zeker of wij nooit meer een kindje willen hierna! Dus wij piekeren (nou ja, ik pieker) nog vrolijk even verder.

Groetjes,

Eveline

Hoi,

Hier ook een dubbel gevoel. Mijn man vind dat hij  nu aan de beurt is, omdat ik onze 3 mooie kids op de wereld heb gezet.  
Maar ik vind het zo definitief......terwijl ik er niet aan moet denken om nog een x zwanger te zijn of te moeten bevallen.

Hormonen ???

Tsja... Mijn man is inmiddels geholpen. We hebben ook 3 mooie kids, het is goed zo. En toen zag ik dit weekend een heleborl dikke buiken in de dierentuin... Ach, dan wil je toch wel weer, eventjes dan! Want ik wil echt niet nog een keertje zwanger zijn! Het is mooi zo, 3 kinderen passen nog makkelijk in een auto. En nog een heleboel andere praktische redenen natuurlijk. Maar ja, die hormonen hè?

Sabine

Terug
Bovenaan