Sterre is geboren!!

Hallo allemaal,

Maandag morgen om 09:35 is onze dochter Sterre geboren.
Het was echt een super snelle bevalling waar ik nog van onder de indruk ben ;)
Zondag op maandag nacht om 01:00 braken mijn vliezen toen ik net in bed wilde stappen. Om half 2 had ik zoiets van hmmmm geloof dat ik wel wat buikpijn heb en voor ik het wist had ik om 02:00 al weeen om de 4 a 5 min.
Half 5 ging de VK weg met de mededeling dat ze om half 8 terug zou komen en waarschijnlijk ik de ochtend nog wel even thuis door zou brengen.
Om half 7 gebelt, ene wee na de andere en jawel hoor om 07:00 al ruim 8 cm.... heel snel naar het ziekenhuis dus, waar ik uiteindelijk om 09:15 mocht gaan persen en om 09:35 was onze mooie meid er al.
Ben wel ingeknipt omdat de hartslag van Sterre te zwak begon te worden.

Ons meisje zou te groot en te dik zijn hebben ze al die tijd gezegd, uiteindelijk is ze nog geen 52 cm en 3375 gr, niemand begrijpt hoe werkelijk alles erop wees dat ze zo fors zou zijn haha.
Het gaat inmiddels erg goed, borstvoeding wilde eerst niet op gang komen, gelukkig sinds gisteren wel. Maar na haast 3 slapeloze nachten hebben we een super tevreden meisje!
Ik had nooit gedacht dat je zo ontzettend verliefd op je kindje kan zijn. Een groter geschenk is er echt niet besef ik me nu. Die vervelende zwangerschap kwaaltjes eindelijk voorbij, helaas wel wat nieuwe erbij haha maar ook een prachtige dochter!

Veel liefs van een super gelukkig nieuw gezinnetje

 
Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!

Je werd al gemist, dus we hadden er al hoop op.
Nu lekker genieten van je meisje...
 
he meis van harte gefeliciteerd, en trouwens wat een mooie naam zeg, ga lekker genieten, bij onze dochter was het ook snel gegaan, toch lekker dat het snel gaat dan dat je heel lang bezig bent.

veel geluk en gelukkig dat jou bv opgang is gekomen, als moeder wil je toch het beste voor je kind ( ook al is de flesvoeding nu ook heel goed) maar je hebt meer kontakt met je kind vind ik persoonlijk, ga lekker genieten en je lekker verwennen dat mag wel na 9 maanden en een bevalling.

liefs
 
Hey! Dat dachten we al, want we hebben je gemist! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je prachtige meid STERRE!

Wauw wat een pracht bevalling .. Geniet van je kraamdagen :)

Heel veel liefs ..
 
Terug
Bovenaan