Sterre-Sofie

<article class="blog-detail forum-single no-margin box shadow" style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; background-image: initial; background-position: initial; background-size: initial; background-repeat: initial; background-attachment: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; float: left; width: 346px; margin-top: 0px; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;"><div class="inner" style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; z-index: -1; padding: 10px; width: 346px; float: left;"><div id="post36818258302" class="community-photoclub-content" style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease;"><ul class="info" style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; width: 326px; float: left; border-bottom: 1px solid #f9f9f9; list-style: none; padding: 10px 20px; margin: 0px 0px 20px !important 0px;"><li style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; float: left; line-height: 30px; margin-left: 0px; margin-right: 5px;"> 16   448   <span style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease;">10.2</span> uur   <span id="HugsPost36818258302" style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease;"></span>  </div></div></article><div class="box shadow no-margin" style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; background-image: initial; background-position: initial; background-size: initial; background-repeat: initial; background-attachment: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; float: left; width: 346px; margin-top: 0px; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;"><div class="inner" style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; z-index: -1; padding: 10px; width: 346px; float: left;"><p style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; margin: 0px 0px 10px; width: 326px; float: left;">Hoi allemaal, <br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease;" /><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease;" />Ik zou graag jullie mening willen over de naam Sterre-Sofie. Wat vinden jullie van deze naam? Waarmee associëren jullie deze naam, dus aan wat voor meisje denken jullie bij deze naam? <br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease;" /><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease;" />Alvast bedankt voor jullie eerlijke reacties!</p></div></div>

Hoi,
Het is vooral belangrijk dat het bij jullie en de achternaam past. Aangezien je vraagt om een eerlijke reactie zal ik die ook geven. Voor mij klinkt het een beetje bekakt. Nogmaals, als het voor jullie goed voelt, dan zou ik het vooral doen! 
Succes!

Leuke naam maar vind het streepje ertussen minder. Echter, als je zonder doet, krijg je S.S. achternaam.... 

Leuke naam maar vind het streepje ertussen minder. Echter, als je zonder doet, krijg je S.S. achternaam.... 

Het gevaarlijke aan dit soort dingen vind ik altijd dat mensen wellicht dingen zeggen die je niet wilt horen.... 
Eerlijk: beide namen mooi, maar als 1 lijkt zo gezocht. Zo van: 2 populaire namen, maar de ouders wilden net even lekker gek doen. Ik ken ook een Emma-Sophie, voelt voor mij een beetje hetzelfde.
Ik denk overigens wel aan een vrolijk (blond) meisje ?. Het belangrijkste is dat de naam voor jullie goed voelt! Want als ze eenmaal de naam draagt zal niemand erover vallen en past de naam helemaal bij haar ?

Ik vind het mooie namen zonder streepjes. Mijn dochter heet Safiye Sultan en heeft ook s.s als voorletters daar kan ik echt niet wakker om liggen, het zegt mij niet iets slechts.

Terug
Bovenaan