sterretjes

Heb laatste tijd last van sterretjes voor me ogen..
Meestal als ik druk bezig bent..
Maar gister lag ik relax filmpje te kijken en toen kreeg ik het ook..
Meer mensen die er last van hebben? zoja kan je er wat aan doen

vermoeidheid!

ik had het na mn bevalling van mn 2e meid.
voelde me op en top hoor, maar zowel de dokter, de vk en de kraamzorg zeiden dat het van vermoeidheid was.
ik verklaarde ze eerst voor gek. was helemaal niet moe! maar mn lichaam blijkbaar wel want na 1 dag verplichtrust gehouden te hebben, heb ik het daarna nooit meer gehad.

even dus rustig aan doen :D ook al voel je je niet moe. toch lekker je oogjes zo nu en dan sluiten zodat die rust hebben.

liefs, do

nee ik heb dit niet. Heb het wel soms als ik te lang stil sta. Dan wordt ik duizelig en moet echt gaat zitten voor ik van mijn stokkie ga. Dit kan dan echt wel 10 min aanhouden. Erg vervelend als ik in een winkel sta te wachten.

Dit bovenstaande heb ik ook! En het is niet leuk. De gynaecoloog zei me het volgende: de vaten in je benen zijn verwijdt door je zwangerschap, zeker als je al meerdere kindjes hebt. Het bloed kan moeilijker naar boven teruggepomt worden en dat veroorzaakt de sterretjes. Oplossing: gaan liggen of zitten met je hoofd omlaag. Suiker of zout is is niet de oplossing!
Ik lig zelfs al 'snachts met een kussen onder mijn voeten!

Dank jullie wel voor de reactie
in de middag als de kleine gaat slapen ...Ga ik ook maar even rusten..
Ben niet moe maar als ik eenmaal lig tja....dan val ik uiteindelijk toch in slaap :)
hopelijk trekt het snel weg

liefs

Terug
Bovenaan