Steun, kreun, zucht

Moet weer eens even wat kwijt hoor hahaha
Ik ben nu 24 weken zwanger en begin het al zwaar te krijgen.
Ik heb natuurlijk al last van de stomme 'harde' buiken maar het gaat allemaal in de weg zitten...
Als ik wil bukken dan wil dan niet meer zo handig, in de auto stappen en vooral eruit is een hele onderneming. Fietsen.... Heuveltje af oke, maar heuveltje op, m'n hart ligt op de grond.
Ik probeer mijn huishouden te doen (nesteldrang) en ga maar door in de babykamer.
Maar s'middags moet ik echt een uurtje slapen en s'avonds zit ik om 7 uur met de pyama op de bank.
Ben blij dat ik niet hoef te werken, ik weet niet hoe ik dat voor mekaar zou moeten krijgen....
Mijn complimenten voor jullie die wel braaf op het werk aanwezig zijn.....
Maar ik voel wel heerlijk ons meisje schoppen en doen! Wat genieten zo.....
x

Hahahaha...soms herkenbaar, maar soms vraag ik me af waar ik de energie vandaan haal..
Gisteren en vandaag even een off day...moet nu ook even rustig aan doen voor mijn meisjes..en mijn andere 3 meisjes vragen natuurlijk ook nog de nodige aandacht!!
Ik hoop wel morgen mijn energie weer terug te hebben gevonden want dit vind ik niks!!!!

Ps mamaleintje..misschien iets vroeger naar bed gaan!! lol...(kijk naar je bericht tijd!)

hahaha, normaal gesproken lig ik om 10 uur in bed hoor. Maar was nu een avondje weggeweest en dan kan ik nooit meteen slapen. Moet altijd weer even acclimatiseren ;-))

Owwww hier nog 1 dinsdag 26 weekjes en ik ben er nu al zoooooo klaar mee. Ze zeggen altijd dat het zooooo leuk en mooi is zwanger zijn, maar echt ik vind er geen hol aan :p.... Tuurlijk als de kleine trappelt etc. ben ik zoooo gelukkig, maar al die klachten en wat ik allemaal al niet meer kan. Ook dat mega dik worden baal ik van..... Pfffffff en dat te bedenken dat we nog 14 weken MOETEN! Ow my god!!! Maja eigelijk mag ik niet zo klagen, maar ik doe het wel. Bij m'n eerste zw.sch. heb ik me ook zo rot gevoeld en ik had nu stiekum de hoop dat ik er meer van kon genieten, maar helaas. Tuurlijk zijn er wel momenten hoor. Begrijp me niet verkeerd. Maar meestal wordt ik echt teruggefloten. Zelfs al ik een ochtendje ikea pak met m´n moedertje. Dat moet ik nu al in 3 etapes doen. Dus echt mamaleintje ik begrijp je volkomen doe maar lekker rustig aan. En Marinde ook lekker rustig aan doen. Jij vooral met 4 handjes en 4 voetjes die je van binnen helemaal beurs schoppen :)) Maja al met al krijgen wel wel heeeeerlijke kindjes en bij die gedachten kan ik dan toch ook wel weer een beetje blij worden....

Hahaha ik vind het zwanger zijn ook geen hol aan! Had er echt hele andere verwachtingen bij, dus achteraf vind ik mezelf best dom haha. Geniet ook volop van het getrappel, maar alles wat erbij komt kijken... nee, ik ben er niet voor in de wieg gelegd volgens mij. Maar ik word ook wel al heel ongeduldig nu, wil dat kleine kereltje gewoon vast kunnen houden want ik word almaar nieuwsgieriger naar hem. Ongeduldig zijn ben ik namelijk erg goed in haha. Maar goed, ik heb ook erg veel respect voor de nog werkende vrouwen... denk niet dat ik het zelf nog had aangekund en dat komt bij mij voornamelijk door de vermoeidheid die deze periode weer erger lijkt te gaan worden.

Ik vind zwanger zijn wel erg leuk, hoef me eindelijk niet meer te schamen voor m'n buikie.
Maar inderdaad de energie die ver te vinden is en kan wel hele dagen slapen.
Het dik worden enzo dat maakt me niet uit, ook al hou ik strak die kilo's in de gaten.
Maar inderdaad alles in etappes.... vanmorgen even naar Duitsland geweest om boodschappen te halen. Pfffff dat trok ik eigenlijk niet, waar een stoeltje was ben ik maar gaan zitten. En steeds weer even plassen. Komt ook nog bij dat door de hormonen mijn spastische darm zeer aanwezig is, dus niet echt ergens heen kan zonder een wc in de buurt.
Mijn hormonen vliegen in het rond en soms ook door het hele huis.

Aanstaande vrijdag hebben we eindelijk de 3D echo, ben zo nieuwsgierig.....Dat maakt het weer even wat dragelijker.....
zucht

Schamen hoef je je zeker niet want je hebt een mooie buik hoor!!
Alles in etappes moeten doen irriteert mij ook mateloos. Bijv. met het huishouden, doe liever alles in 1x want als ik eenmaal ga zitten sta ik meestal niet meer op. Dus da's wel een gevecht soms met mezelf. En zeker ook met die rondvliegende hormonen haha!
Wel vervelend van die spastische darm zeg!! Hoop dat je vrijdag van de echo kan genieten.

het begint hier ook al een beetje in de weg te zitten vooral met opstaan uit de auto en bukken ja dat gaat mij ook al niet makkelijk meer af ook heb ik last rond me navel met veel lopen aan de gyn gevraagt en die pijn komt door het kindje die zit met het hoofdje tegen me navel aan te duwen

groetjes tam

Terug
Bovenaan