<p>Ik heb afgelopen week een miskraam gehad. Ik was ongeveer 5/6 week zwanger. Zelf denk ik 5. <br />op de echo was al duidelijk niks meer te zien gisteren en mijn hcg waarde was 6.7 en mijn test negatief met een super licht streepje als tweede streepje. Af en toe nog wel steekjes in mijn baarmoeder, weet niet of dat wel normaal is? <br />maar het valt mij toch geestelijk wel zwaar. Ik zit met veel vragen. Hoe heeft dit kunnen gebeuren. Ik ben 29 en heb nog geen kinderen. Steun krijg ik niet echt van mijn arts. <br />Voordat ik wist dat ik zwanger was, ben ik opstap geweest hier en daar wat gedronken en gerookt. Zou dit dan de oorzaak geweest zijn? Of is er iets niet goed in mijn lijf? Verder ervaarde ik veel stress de afgelopen maanden. Maar zou het daar dan ook van kunnen komen? Ik wist trouwens 5 dagen voor de miskraam dat ik zwanger was. Ik vind het toch zwaar hoor. Ik word er namelijk erg onzeker van. Wat als ik straks voor kinderen weer ga en het gebeurd weer? <br />ik zoek vrouwen bij wie dit ook is overkomen. En hun verhaal kwijt willen. </p>