Steun

Hallo meiden,

Wat een heerlijk forum vind ik dit. Nu vind ik het weer leuk om te gaan schrijven. Ik ben op een gegeven moment gestopt met schrijven op het andere forum omdat ik me niet altijd even serieus genomen voelde, met die vervelende anoniemen. Maar ik lees nu alleen dit forum en voel me begrepen en ik ervaar dat ik meer gesteund wordt op dit forum. Omdat we allemaal in principe in hetzelfde schuitje zitten. Wij zijn alleen de medische molen nog niet ingegaan. Op de een of andere manier is dit nog even een drempel. Wij hebben de afgelopen maanden ook vrij veel stress gehad door bepaalde situaties. Gelukkig is de stress nu weer voorbij. De stress kon ook best de mogelijke oorzaak zijn van dat het nog niet gelukt is. We willen nog een maand of 3 aankijken, en dan ga ik denk ik toch naar de HA toe. Wij zitten nu in ronde 9. Ik ben in juli 2003 gestopt met de pil. Altijd heb ik een cyclus gehad van 30 tot 35 dagen. Een keer had ik een cyclus van 46 dagen. Waarschijnlijk de stress of misschien had ik geen eisprong gehad. Daarna werd ik weer netjes op dag 32 ongi. Dus vandaar willen wij het nog even aankijken. IK wil jullie allemaal heel veel geluk van de wereld toewensen en ik hoop dat onze wens zo snel mogelijk bij iedereen zal uitkomen.
Heel veel liefs van Lena.

Hoi Inge en Anoniem,

Ik weet het dat 9 rondes nog niet lang is. Daarom willen wij het nog wel even aankijken. Ik zit toch een beetje met mijn leeftijd in mijn hoofd, ik ben 32 jaar. Dus daarom wil ik ook niet al te lang gaan wachten om naar de HA te gaan als het na een jaar nog niet is gelukt.

Bedankt voor jullie reakties!
Groetjes van Lena

Hoi Lena,

9 maanden is heel lang als je het zo graag wilt.. maar helaas aan de andere kant is het nog niets.
Wij zijn pas naar de ha gegaan na bijna 3 jaar. Ik was toen 34 en ja de jaren tellen dan mee maar soms werd ik in het ziekenhuis nog jong genoemd omdat ze er nog veel ouder rondlopen.. dus als je gaat is 32/33 geen probleem hoor. Voor enkele "expirimentele" behandelingen ligt de grens bij 35.
Succes.
Gea

9 MAANDEN MAG DAN NOG NIET LANG ZIJN VOOR DE ANDEREN MAAR ALS JE ECHT GRAAG EEN KIND WIL DAN IS DAT BEST LANG.
iK ZOU EEN AFSPRAAK MET DE HUISARTS MAKEN EN DE SITUATIE VOORLEGGEN, IK BEN ZELF NU 32EN BEN MET 30 JAAR DOORGESTUURD DOOR MIJN HUISARTS, HEB 2MISKRAMEN EN EEN BUITENBAARMOEDELIJKE ZWANGERSCHAP GEHAD EN GAAN NU DOOR MET IVF. IK ZOU ER VOOR GAAN JE WEET MAAR NOOIT.

Terug
Bovenaan