Steunkousen...

Hebben ze het bij mij bij de intake bij de vk ook over gehad maar niets meer van vernomen. Kun je wat uitzoeken dan? Dacht dat die dingen altijd huidskleur of wit waren.
Succes morgen!

Ik heb ze ook sinds een week... Vorige zwangerschap ook al :-(. Valt op zich wel mee hoor. Zorg wel dat je er twee (per been) krijgt, want ze gaan snel stinken en je hebt ze dag en nacht aan. Regelmatig wassen is echt nodig! Ik kon kiezen uit drie kleuren: zwart, wit en huidskleur. Ik heb huidskleur gekozen dan valt het bij open schoenen toch minder op!
X

Je hebt wel wat keuze in het uitzoeken. Je kunt kausen zonder tenen en met tenen kiezen. Het nadeel van kausen zonder tenen is dat het randje op kan rollen en dat voeld vervelend. het nadeel van de kausen met tenen is dat je nooit blote tenen hebt. als je lange kausen moet hebben, tot aan je lies. kun je kiezen uit een pantie of 2 losse kausen, met lipjes om ze omhoog te houden als een soor sjaratel en zonder lipje maar met rubberen rand bovenaan die ze hoog houd. dat laatste zit niet echt lekker. Als je lange kausen nodig hebt zou ik voor de panty gaan, maar weet niet of dat mag ivm zwangerschap.
succes met kiezen

Terug
Bovenaan