stevig balen!

hallo meiden,

ik heb al een tijdje niet meer geschreven op het forum, maar lees wel vaak even.

Nu moet ik toch echt even wat kwijt. Het leven is zooooooo oneerlijk. Mijn zus belde gisteren om te vertellen dat ze zwanger is van haar vierde kind! Het was een ongelukje, ze wilde het bij drie laten. Dat geloof je toch niet. Zij weet wel dat ik bezig bent en vond het moeilijk om tegen me te vertellen.

Nou ja, een ongelukje! Hoeveel geluk kan een mens hebben? Ze heeft al drie bloedjes van kinderen en was telkens heel snel zwanger!

Ik vind dit heel moeilijk.

Fijn dat ik het even kwijt kon hier.

Ik hoop dat iedereen heel snel zwanger is!!

Liefs,
Anne

Hoi Anne,

Héél frustrerend, hè. Als het bij anderen zo gemakkelijk gaat. Ik zit op dit moment ook in een heel vruchtbare omgeving, vrienden, kennissen, buren, collega's, iedereen wordt op dit moment zwanger of is zwanger en volgens hun verhalen, bijna zonder moeite. En ik ben ook hartstikke blij voor hen, maar soms valt het gewoon heel zwaar om opgewekt te blijven, terwijl je zelf zo graag een kindje wil krijgen.

Maar we laten vooral de moed niet zakken, toch proberen positief te blijven en hopen dat dit ook ons jaar gaat worden.

Geniet in ieder geval van de paasdagen!!!

Groetjes,

Marianne

hoi anne

Ik herken het heel goed en weet hoe het voelt. Bij ons is het niet anders omdat niet iedereen het weet is dat wel eens 10x niks.

En natuurlijk probeer je de moed er in te houden maar soms ben je het gewoon helemaal beu!!!!!! en dat mag best.

Het enige wat dan over is is toegeven aan het gevoel kleren gaan kopen in bad gaan zitten met van die dure badolietjes.....

groetjes rozemarijn

He An,

Kan me goed voorstellen hoe je je voelt!! Ik werd gisteren ook weer eens uit het niets gebeld door vriendinnetje ( we zijn behoorlijk uit elkaar gegroeid ), eerst bellen hoe het met me is, praat alleen maar over zichzelf en dan waar ik eigenlijk over bel, ik ben zwanger van de derde, weet je wat het is, ik gun het haar hoor, maar ze zegt heel vaak kom maar bij mij langs waarom pakt ze zelf niet een keer de auto en komt bij mij langs. Ze woont nu niet meer zo dichtbij dus ik heb zo mijn eigen vriendenkring en zij ook, maar waarom moet ik dit nu weer aanhoren.. Ze belt me anders nooit, maar nu kon ze me wel bellen met dat nieuws..

lfs Mickey

Terug
Bovenaan