stevig en positiekleding???

A

Anoniem

Guest
He dames

ik ben nu zwanger van de tweede en over een aantal wk komt het weer positiekleding.Nu heb ik 1 probleem.Ik ben redelijk steveig en tijdens de zwangerschap van mijn zoontje zaten de broeken te strak of ze zakten af.wie weet welke broeken dit jniet hebben?/

Hoi,

Ben zelf een maatje 44 in het dagelijkse leven, dus ook niet al te slank.
Ik heb in begin van zwangerschap 5 broeken gekocht. Eentje met de taille onder de buik, die zakte al vanaf het begin af, hoe groot mijn buik ook was. Dat doe ik dus nooit weer..
Twee anderen met hoge taille passen me nu niet meer omdat de buik behoorlijk groot geworden is. Maar degene die ik je wil aanraden: ik heb twee broeken gekocht bij H&M (ook niet al te duur...) en die zitten nog steeds geweldig!!
Ze zijn helemaal van stretchstof en hebben een brede hoge tailleband van zacht katoen die over de hele buik heen gaat, net strak genoeg om heel goed te blijven zitten en soepel genoeg om nergens te knellen. Als ik een volgende keer weer positiekleding nodig heb, ga ik zeker naar dit model op zoek!! (en koop ik desnoods 2-3 dezelfden...)

Veel succes!

Karin (40 wkn)

Hoi hoi!

Ook hier nog iemand die niet echt slank is... haha. Ik heb maat 44/46. Nu lees ik hier net een stukje van 'mooiverpakt' over positiekleding van goede merken, maar tegen een superlage prijs. Misschien is dat wat voor je? Ik heb er zelf geen ervaring mee, want ben (nog) niet zwanger.

Succes verder!

Groetjes,
Chantal

Hoi hoi,

Hier nog eentje..... Ik schommel gemiddeld tussen de 44/46 en soms zelfs 50 . Na de zwangerschap van mijn zoontje hard gewerkt om weer terug te komen bij de 44, maar na een miskraam vorig jaar ff geen zin meer gehad en dus weer op naar de 46 gegaan.

Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik best wat kleding bij Miss Etam gehaald. Die hebben een goeie positiemode afdeling, maar ook de C&A is qua maten goed en ook niet al te duur. Ik heb zelf geen zin om allerlei dure merken te kopen voor een jaar (ff ruim genomen). Prenatal warenhuis is ook een goeie hoor en valt best mee met de prijs.

Er is genoeg te vinden je moet wel ff zoeken.

Succes en hopenlijk komen we niet te veel aan. Vorige zwangerschap 33 kilo!!! Deels normale kilo's bij een zwangerschap, deels  eigen schuld, maar grotendeels zwangerschapsvergiftiging..... heeeeeeeel veeeeeeel vocht. Ik kwam op een moment zelfs in een week tijd 6 kilo aan. Moest toen elke week op controle bij de Gyn. Nou geloof me dat kan je er niet aan eten. Ik was toen verzot op fruit en bleef zo veel mogelijk van de slechte rommel af. Na mijn bevalling waren er ook binnen no-time 18 kilo af en de rest heeft me bijna een jaar gekost.

Succes met zoeken naar leuke kleding!

Groetjes, Nathalie

Hoi,
wat is niet al te slank? Ik heb zelf maat 42/44. Ben erg goed kunnen slagen bij de H&M. Truitjes e.d. wel een paar gekocht, maar je kunt net zo goed je eigen normale blijven doordragen is mijn ervaring. Meestal zijn die in grotere maten toch al niet al te kort en strak. Mocht je nu niet goed slagen voor broeken dan zou je ook nog kunnen overwegen om in een paar van je eigen broeken een buikstuk te laten zetten.
Succes.
Groetjes Veerle

hallo,

Zelf heb ik maat 44 en soms 46. De Prenatal heeft erg goede broeken qua pasvorm. Vorige week nog 1 gekocht. Deed hem aan en dacht meteen aanhouden!!

Tevens kan ik voor shirtjes erg goed slagen bij de Miss Etam. De broeken met zo'n ingenaaid stuk vind ik iets minder omdat de rest niet zo goed meerekt. Ze hadden een rood shirt hangen met een sjaaltje er aan vast (normaal niet mijn stijl...) en toch gepast. Helemaal geweldig.

Veel winkelplezier!
Groetjes  Sandra
(bijna 31 weken)

Hier een maat 48, draag al mijn hele zwangerschap basisbroeken van de Prenatal in maat XXL zitten nu zelfs bij 37 weken zwangerschap nog goed en kosten 30 euro. Shirtjes van de Prenatal zittten hier ook goed.

Groetjes
Chris

Terug
Bovenaan