Stevig maar wel een zwangere buik bij tweede baby?

<p>Hey ladies!</p><p>Heeft iemand ervaring met waf zwaarder zijn en het hebben van een zwangere buik bij de tweede? <br /><br /></p><p>Ik had bij mijn eerste zwangerschap wel een zwangere buik, duurde alleen pas rond 18wkn. Ik had ook verwacht dat het langer zou duren aangezien ik niet heel slank was. <br /><br /></p><p>Nu ben ik helaas zwaarder dan toen. En was al aan het opletten qua eten toen we ervoor gingen. En nu natuurlijk al helemaal. Maar ik HOOP ZOOOO dat er uiteindelijk wel een zwangere buik komt. <br /><br /></p><p>Dus mijn vraag: is het zo dat je buik sneller/groter word bij je tweede zwangerschap. <br />Want dan heb ik hopelijk wel wat kans erop (ook al het alsnog langer duurt hihi)</p>

Ja, dat verschilt echt per lichaam. Bij mijn tweede was me buik al flink rond de 16 weken. Paste me broeken oook echt niet meer. 
Een vriendin van mij is slanker dan ik maar bij haar derde had ze pas rond de 19 weken een buikje.

Bij de eerste had ik ligt overgewicht en toen ik met verlof ging, vroegen ouders van kinderen waarom ik die dag voor het laatst was. Ik zei ik ben zwanger. O wat leuk hoe ver ben je? Ik zei 36 weken en hun ogen vielen er bijna uit. Bij de eerste had ik maar een klein buikje.

Nu ben ik zwaarder als aan het eind van mijn zwangerschap en bijna 13 weken zwanger. Ik vind het zelf nog niet zichtbaar maar hoop dat er meer te zien wordt dan de vorige keer

Ik ben zelf stevig en bij mij zie je het wel. Zit nu op 35 weken en je kan er echt niet meer omheen. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen zag je het ook altijd wel goed. Ik werd altijd bollie genoemd vanwege mijn zichtbare buik. 

Het is per persoon verschillend maar meestal wel meer bij tweede zwangerschap. 
bij mijn eerste zag je t pas een paar weken voor de bevalling goed, nu ben ik 11 weken zwanger van de 2e en volgens mij heb ik al een buikje (oké ik beweeg ook veel minder dan de vorige keer..) 

Ik hoop het zo! Ik vind het zo mooi een zwangere buik! Hopelijk groeit het snel door haha. Ik ben morgen 9wkn zwanger en merk wel dat het bij m’n blaas ongeveer, al waf harder word 

Terug
Bovenaan