<p>Dag meiden, Al voordat ik zwanger was droeg ik altijd een kort broekje onder een jurk wanneer ik geen panty aanhad, omdat ik vrij stevige bovenbenen heb en ik het een vreselijk gevoel vind als dat schuurt, dat veroorzaakt irritatieplekjes. Ik gebruikte daarvoor altijd slidingbroekjes, werkte perfect. Boxers werken niet, de pijpjes zijn niet lang genoeg. Ik ben nu 25 weken zwanger, 1 augustus uitgerekend, dus er gaan nog wel wat warme dagen komen voor de baby er is. Ik ben op zoek naar oplossingen voor het schuurprobleem wanneer ik een jurk zonder panty aan wil nu ik zwanger ben. Die slidingbroekjes zitten niet lekker meer met een dikke buik. Hebben jullie tips wat ik zou kunnen aanschaffen? Gaat er natuurlijk om dat het niet zichtbaar is onder een jurkje maar lang genoeg is om geen irritatieplekken tussen mijn bovenbenen te krijgen. Hoop dat sommigen vaker met dit bijltje hebben gehakt en dat jullie een mooie oplossing hebben gevonden. Bij voorbaat hartelijk dank! </p><p>Groeten, Nicole</p>