Stevige bovenbenen: broekje onder jurk bij blote benen 

<p>Dag meiden,   Al voordat ik zwanger was droeg ik altijd een kort broekje onder een jurk wanneer ik geen panty aanhad, omdat ik vrij stevige bovenbenen heb en ik het een vreselijk gevoel vind als dat schuurt, dat veroorzaakt irritatieplekjes. Ik gebruikte daarvoor altijd slidingbroekjes, werkte perfect. Boxers werken niet, de pijpjes zijn niet lang genoeg. Ik ben nu 25 weken zwanger, 1 augustus uitgerekend, dus er gaan nog wel wat warme dagen komen voor de baby er is. Ik ben op zoek naar oplossingen voor het schuurprobleem wanneer ik een jurk zonder panty aan wil nu ik zwanger ben. Die slidingbroekjes zitten niet lekker meer met een dikke buik. Hebben jullie tips wat ik zou kunnen aanschaffen? Gaat er natuurlijk om dat het niet zichtbaar is onder een jurkje maar lang genoeg is om geen irritatieplekken tussen mijn bovenbenen te krijgen.    Hoop dat sommigen vaker met dit bijltje hebben gehakt en dat jullie een mooie oplossing hebben gevonden. Bij voorbaat hartelijk dank!  </p><p>Groeten, Nicole</p>

Noppies heeft hele fijne naadloze zwangerschapsshorts! Hiervoor gebruikte ik altijd broekjes van de Hema, maar deze zijn corrigerend en zitten niet meer lekker tijdens de zwangerschap. 

Bij Prénatal broekjes gekocht bij mijn vorige zwangerschap.. ik geloof van mamalicious. Over de buik heen en tot een goede 10-15 cm boven de knie. Daarnaast ook kortere broekjes (ook over de buik) van Prénatal zelf, in het wit. Ik was zwanger in de zomer van 2018 (in oktober bevallen) toen was het heel regelmatig 40 graden hier in de buurt van Nijmegen ?
Nu ben ik 36 weken zwanger van de tweede, die broekjes draag ik weer heel regelmatig. Meer voor de ondersteuning qua buik, ik heb gelukkig geen last van mijn benen die tegen elkaar schuren. maar kan me voorstellen dat zeker die van mamalicious heel fijn zijn in zo'n geval! 
Veel succes, ik hoop dat het niet zo'n hete zomer wordt als toen. Ik zat op een gegeven moment alleen nog maar onder de parasol met mijn voeten in een badje koud water. 

Terug
Bovenaan