stevige/strakke buik

Hoi iedereen, hebben jullie een stevige buik of voelt hij juist zacht aan?
mijn buik is erg strak ook als ik geen harde buiken heb(snappen jullie het nog?)
wel moet ik zeggen dat mijn buikspieren erg getraind zijn dus misschien ligt het daar aan? heb er geen last van maar tis gewoon nieuwschierigheid naar jullie
groetjes

Herkenbaar, ik heb ook vaak een strakke buik zonder dat het een harde buik is. Dat komt door de banden en spieren die lekker onder spanning staan. Ik had het zeker heel erg toen mijn buik een groeispurt onderging (met ong. 6 maanden).

Eigenlijk alleen als ik zit of lig voelt mijn buik lekker soepel aan.

Hoi!

Ik heb al die tijd al een strakke buik gehad. Heel af en toe is mijn buik juist zacht. Ik kwam er gisteren bij de pufclub pas achter dat dat niet normaal is. Maar het kan ook geen kwaad, zolang je er geen last van hebt, heb ik begrepen.

Ik weet volgens mij dus niet eens wat 'harde buiken' zijn.........

Hoi,

Mijn buik is ook erg strak en hard. De kleine beweegt nu vaak en dat is ook erg pijnlijk. Zijn niet de bekende "harde buiken" omdat het vaak de hele tijd is.

Nu ben ik de laatste paar dagen ook veel misselijk. Mijn man vertelde dat dit bij de oudste in de week voor de bevalling ook zo was. Haha hij al in shok. Ik vertelde hem al dat ie zich geen zorgen hoefde te maken omdat ik nog 11 weken moet en ik zeker van plan ben de 37 weken te halen i.v.m. thuisbevalling. :)

Groeten Wendy

Terug
Bovenaan