stiae

Hey meiden

Gaan jullie smeren tegen striae? Wat gebruiken jullie en wanneer beginnen jullie daarmee? Ik wil het wel gaan doen maar weet nog niet waarmee.. iemand ervaring? Mijn buikje word toch al een beetje zichtbaar dus wil binnenkort wel beginnen. Baad het niet schaat het niet zullen we maar zeggen..Ik weeg overigens nog steeds het zelfde:)

Liefs
 
Hey meid ik gebruik zwangerschapsolie vNweleda vind wel lekker spul en schijnt goed te zijn ik gebruik het al zolang ik weet dat ik zwanger ben weet ik in iedergeval dat ik mijn best doe met smeren haha
 
Tijdens de zwangerschap van ons zoontje begonnen de striae bij mij al in week 6. Ik was toen al 2 weken aan het smeren, en alleen nog maar afgevallen. Ik ben mijn gehele zwangerschap 2x per dag blijven smeren. Het schijnt te maken hebben met of je er aanleg voor hebt of niet. Toch smeren wij nu weer ondanks dat ik al een tijgerprint heb! Mijn man vindt het fijn om ook iets te kunnen doen... dus masseert hij mijn rug en smeert mijn buik in.
 
Je buik insmeren heeft niet veel effect tegen striae. Tis wel lekker om je buik zo wat extra aandacht te geven. Heeft inderdaad te maken met aanleg... Ik dacht dat t met Jaimy wel meeviel, maar na de bevalling was de streepjescode compleet :-D heb er een poosje ontzettend jeuk aan gehad, maar nu is t alweer een stuk minder zichtbaar (8 mnd later).
Ik vond de bio-oil wel lekker, gebruikte t huismerk van kruidvat.
 
Oef hier ook een streepjescode hihi bij onze dochter mega goed gesmeerd met van alles... Helaas heeft het niks geholpen. Mijn moeder had het ook van mij en broer, dus heb het meegekregen met de genen ben ik bang ;-). Ik ga wel weer smeren maar alleen omdat het fijn is!!
 
ja ik weet dat het van binnenuit komt maar ik heb zoiets van als je het niet probeerd weet je het ook niet. Maar smeren jullie echt olie? dat lijkt me zo vet.. dan komt toch alles op je kleren en of bed? Ik gebruik nu zwitzal babyolie voor mijn benen (tegen droogte) maar moet er niet echt aan denken om dat op mn buik te smeren.. glibber de glibber..
Ik hoop dat mij een tijgerprint bespaard word.. (iedereen wil dat natuurlijk vat t niet verkeerd op) ik heb ooit wel striae gehad op mijn heupen en dat zijn nu vage witte streepjes.. hoe ik daar aan kom geen idee.. maar ik weet dat mijn moeder tijdens de zwangerschappen hele mooie egale ronde buiken had..

liefs
 
Terug
Bovenaan