Stichting Baby Hope

Ik had dit berichtje al eerder geplaatst, maar op een of andere manier lukte het me niet om het erop te krijgen.
Bij deze dus een tweede poging, als het er nu twee keer staat: mijn excuses.


Hallo dames,

dit forum is niet echt bedoeld voor reclame, maar mag ik even een uitzondering maken voor de stichting Baby Hope?

Zij verzamelen ongebruikte (delen van) kraampakketten in voor ontwikkelingslanden. Prima initiatief toch!

Op www.stichtingbabyhope.nl kun je hier meer over lezen, ook over wat ze precies verzamelen en waar je het in kunt leveren.

Groeten,

N.
 
Wat een goed doel zeg! Ik ben net even gaan kijken en er staat ook nog op waar je met je andere overbodige babyspullen (flesjes, speentjes, kleertjes enz) heen kunt........

Blij dat je dit hier gepost heb, ik zal vast dingetjes over hebben en ze weggeven is altijd beter dan zomaar weggooien.


groetjes, Jane 36+2
 
Nou, dit is geen reclame maar een heel goed doel. Ik kan je er persoonlijk nog niet aan helpen maar ga het zeker opschrijven voor als ik wel iets kan doen. Ik wil je heel veel succes wensen ermee en ik hou het in de gaten.

Liefs, Ank
 
Hoi Ank,

Even voor de duidelijkheid: ik ben zelf niet betrokken bij de stichting, maar ben ze op een beurs tegengekomen en ik vond het zo'n goed initiatief dat ik het ook even hier wilde posten, omdat ik merkte dat veel zwangeren in mijn omgeving niet op de hoogte waren van deze mogelijkheid.
En aangezien de meeste mensen zo'n kraampakket toch krijgen van de verzekering (of het anders verplicht in huis moeten halen), en de dingen die er inzitten bovendien niet zo leuk zijn dat je ze gaat bewaren (als ik die enorme kraamverbanden zie dan denk ik al ooit: waar begin ik aan!) is het volgens mij een kleine moeite om het af te staan voor onze collega-mama's die het minder goed getroffen hebben.

Maar op dit moment ligt mijn eigen kraampakket nog klaar in afwachting van een bevalling (die overigens maar irritant lang op zich laat wachten, maar dat is een ander verhaal)

Groeten,

N.
40+4
 
Haihai,

Heel goed dat je dit hebt gemeld.
Ben voor het eerst zwanger en pas 6 weken, dus voor mij is alle info welkom. Ik noteer zeker de site en tegen die tijd........ ergens in april. Zal ik de spulletjes doorgeven aan de moeders in spe die dit hard nodig hebben.
Bedankt
 
Terug
Bovenaan