Stichting Baby Hope

Hallo dames.
Ik weet zelf niet of jullie nog spulletjes over hebt van t kraampakket,maar men kan dr wat goeds mee doen.
Namelijk andere vrouwen in wat armere landen mee helpen.
Ga zelf nog na kijken wat ik nog over heb van t pakket en ga t afgeven,zodat de stichting t door kan geven,want heb dr verder nix aan en als ik andere dr mee kan helpen dan doe ik dat zeker wel.
Kijk anders eens op de site van stichting baby hope.gewoon alles aan mekaar schrijven met www dr voor,of kijk t via google.
Groetjes

goed initiatief, maar hebben jullie nog wat over uit het kraampakket?
we hebben het hier toch over de hulpmiddelen bij de bevalling?
bij mij is namelijk alles op gebruikt :s

ik zal de site eens bekijken.

Heb zelf nog genoeg wel over van t pakket.
Dus kan ik t beter weg geven ipv weg gooien dan.
Het gaat om de benodigheden ja voor een bevalling.
Maar als men een thuis bevalling heeft gehad is t zeker wel zo dat men ni veel dr van over heeft.
Dan heb je zeker wel veel gebruikt mama van sven maar is ja ook niet erg toch...

Een kijkje nemen op de site kan ja geen kwaad he ;-)

Wat een goede tip zeg !!!

Bedankt !! Ik heb ook nog wel e.e.a. over, ondanks dat ik thuis ben bevallen... (nml kraamverband half pak,onderleggers en watten en gaasjes)..

Heb gelijk een kijkje genomen op de site en ga zeker inleveren.. Ook zal ik anderen even de tip doorgeven..

Het is ja toch zonder om t weg te gooien
Zo doen we eigenlijk allemaal wat voor t goede doel,want die mensen daar hebben niet veel,en t is altijd wel belangrijk dat alles goed gaat met een bevalling enz...

Terug
Bovenaan