Stickeren fles

Goedenavond!
Ons is geïnstrueerd om de flesjes die mee gaan naar de opvang te stickeren. Hebben jullie tips hoe, waar en met welke sticker je stickert zonder dat ze er steeds afgaan (ivm dat je flesje natuurlijk constant nat wordt)?

Groetjes!

Ik weet niet of de sticker bij ons er nog op zit. Flesje blijft namelijk altijd daar, maar bij de action heb ik van die blanco stickers gekocht en zijn naam erop geschreven. Ik twijfel of ik daarover heen nog doorzichtige tape over heb geplakt.
Heb ik namelijk wel op zijn poedertoren. Die blijft prima zitten! 

Stickers met naam van goedgemerkt! (Zoek maar op, vaak aanbieding of eerste keer korting) hier zitten ze er na een jaar er nog op en leesbaar. Terwijl ze elke dag in een hete vaatwasser gaan. Gebruik de stickers overal voor, plak ze in rugras, jas, knuffel

Via internet kun je ook leuke stickers bestellen: goedgemerkt.nl of verstickerd.nl. Dit zal wel duurder zijn dan stickers van de Action, maar je kunt ze zelf samenstellen en zijn erg leuk!

Merk/website Goedgemerkt! Zeker weten!
Gaan hier al een jaar in de vaatwasser en zitten nog steeds goed! Gelijk ook daar van die sos naambandjes besteld voor op vakantie !

Ik heb ze van www.namensetiketten.de
Blijven goed zitten, ook op kleding. Kunnen in de vaatwasser en de wasmachine. Tuurlijk laat er wel eens eentje los, maar normale slijtage zeg maar.
Ik vind het ideaal ook voor de kleding, zodat je daar niet de naam met watervaste stift op hoeft te schrijven. Bij 2e kindje gewoon stickertje wisselen en klaar is kees, geen gekras :)

Terug
Bovenaan