<p>Lieve lezer </p><p>Ik weet niet of ik hier juist zit met dit onderwerp, maar wil het graag delen en ik ben vooral opzoek naar andere vrouwen in dezelfde positie.</p><p>Ik heb een relatie met een man met een dochter van 7. We hebben inmiddels een erg fijne band. Er zijn alleen een aantal dingen die me vreselijk storen. Voorheen sliep ze bij haar vader in bed, inmiddels is dit veranderd en slaapt ze in haar eigen bed. Ze komt alleen steeds vaker ‘s nachts toch al weer bij ons liggen. Ik vind het hele ‘kind’ onderwerp al lastig om te bespreken met mijn partner want ik wil hem niet kwetsen of zijn kind afwijzen. Ik wil aan de andere kant alleen ook niet over mijn eigen grenzen gaan; ik vind het erg onprettig om met zijn kind in 1 bed te slapen. <br />De laatste weken komt ze steeds vroeger (4 à 5u ‘s nachts) naar ons bed, laatste dagen al rond 00.00uur. Ik heb hem gezegd dat ik dat vervelend vind en hij zei dat ik hem dan wakker kan maken, hij slaapt heel vast. <br />Zojuist is ze weer in ons bed gekomen en ik voel me niet in de positie om haar weg te sturen. Hem wakker maken is alleen niet gelukt want hij slaapt heel vast. <br /><br />Waar het op neer komt; ik stoor me regelmatig aan mijn stiefkind, soms ook bepaalde opvoedingszaken, maar daar bemoei ik me niet mee. Naar mijn idee doe ik heel erg mijn best om het leuk te hebben met elkaar en een band op te bouwen met haar, aan de andere kant heb ik mijn eigen privacy en wensen. <br /><br /></p><p>Zijn er dames die hier ervaring mee hebben en tips hebben? <br />Alvast bedankt! <br />liefs, H </p>