Stiekem.....

A

Anoniem

Guest
Stiekem kom ik hier een beetje mee lezen..ik hoor bij de oktobermama's maar ben 13 september al bevallen.. Iets te vroeg dus. Qua dingen die je meemaakt pas ik dus stiekem hier wat beter dan bij oktober.
Doe ik gewoon beide....:)

Nou goed is nog niet helemaal waar we zijn.. Eerst twee weken in het ziekenhuis vanwege prematuur en dat hij niet goed wilde drinken.. Sinds we thuis kwamen toenemende onrust (van een jongen die door de verpleging extreem ontspannen genoemd werd). Na observeren en veel telefoontjes met de kinderarts, reflux... Maar dan zonder spugen.. Voeding ingedikt, bedden en alles schuin, maar hij gaat steeds minder slapen, onrustige momenten, veel en vaak willen drinken.. Net te horen gekregen dat we maagzuurremmers krijgen... Dan hopen we dat het nu goed gaat straks..

@femmmeke,misschien kun je een bezoek brengen aan een osteopaat!!
Ik herken je verhaal had het ook bij mn vorige kindje die was ook prematuur en hebben een jaar lang getobt tot we bij de osteopaat kwamen toen hadden we een heel ander kind die eeen stuk minder huilde!!
(ben van het augustus forum Maar ook dit keer weer een prematuur kindje gekregen)

Terug
Bovenaan