Stiekum getest

A

Anoniem

Guest
Hey Meiden,

Ik zit te trillen om mijn stoel, terwijl ik dit berichtje tik.
Mijn man en ik zitten nu in de 12de ronde voor ons tweede kindje, we zijn een aantal maanden heel aktief geweest en hebben het de afgelopen maand op een laag pitje gezet, niet meer verplicht klussen.
Gisteren was mijn nod en ik had toch een vreemd voorgevoel, mijn man wil niet testen om weer een teleurstelling tegen te gaan, mijn cyclus is redelijk onregelmatig vadaar.
Wat heb ik nu gedaan: ja, ik heb net stiekum getest en ik voel me best schuldig!
Maar het mooiste komt nog, ik zag een + , geen vette streep, maar duidelijk wel een streep.
Ik ben dus nu hyperdepieper en ga vanavond de vermoorde onschuld uithangen en vragen of we morgen toch niet een test kunnen doen.

xxxxxxxx Drea

Oh wat jammer dat je nu toneel gaat spelen!

Ik heb ook vele testteleurstellingen gehad en nooit getest zonder dat mijn man in de buurt was en er van wist, maar als ik dat wel zou hebben gedaan, had ik het toch gezegd!

Waarom verras je hem niet met de uitslag!

Hij wil toch net zo graag als jij, het zal dus welkom nieuws zijn, dus verwacht ik dat hij tijdens de blijdschap geen tijd heeft om boos te worden!

Veel plezier.

Hahaha Andrea

Heel herkenbaar hoor. Ik heb begin deze week precies hezelfde gedaan. Ik heb maandagmiddag getest, kon gewoon niet meer wachten tot de avond, was zoo nieuwsgierig!! En het was ook een dikke +!   Maar ik ben het wel een beetje eens met Sandra hoor,......zou niet toneel gaan spelen. Gewoon lekker vertellen vanavond!! Dat is toch ook gaaf?!! Ik lees dat het je tweede kindje gaat worden?!! Hoe oud is je eerste? Mijn dochter is 2,5. Toen mijn mannetje savonds thuiskwam heb ik haar de test gegeven en gezegd: "ga maar aan Papa geven, is kadootje"  ...ze liep triomfantelijk met de test naar papa toe en die viel zo ongeveer van z'n stoel. Ik vond dat wel een leuke manier om m te verrassen. Misschien een idee??

Succes....... enne uiteraard van harte met je zwangerschap!! Geniet ervan!

Cee

Hoi,

Jullie hebben wel gelijk!!!
Nu ik het een beetje heb laten bezinken deel ik jullie mening ook.
Nikki (dochtertje) is 2, ik ga de test idd inpakken en hem kado doen.

Thanx meiden!!

xxxx Andrea

Wat een geweldig idee van Cee!

Tja dat heb ik niet gedaan, ik viel zelf zondagochtend bijna van de wc van verbazing! Ben naar mijn man (nog in bed) gestommeld en liet hem zien! Twee keurige blauwe streepjes (hij wist wel dat ik ging testen).

Tja wij zijn dus nu ook ongeveer 5,5 week onderweg (moet in sept voor 1e termijn echo en zien of het allemaal ok is, heb 3 MK's gehad voor mijn eerste).

Mijn eerste is nu bijna 3.

Veel plezier vanavond!

Wow dat is een leuke verassing!! Gefeliciteerd!!

Ik denk dat als ik het weet ik ook de test door mijn bijna twee jarig zoontje laat brengen, top idee.
Nou veel plezier dan maar vanavond.

Groetjes,
Jasmijn

Ha meid,

Goh gefeliciteerd hoor wat goed!!!
Geniet er maar lekker van samen van jullie wondertje in wording!!!
Heel veel succes met je zwangerschap!!!

Liefs Sandy8wk en 4dgn

Gefeliciteerd!

en ik denk dat je man zich geen mooier cadeau voor kan stellen.

Terug
Bovenaan