Stiekum hier even posten; testen negatief, toch zwanger?

A

Anoniem

Guest
Dag Zwangeren!

Allereerst; van harte gefeliciteerd! Wat moeten jullie je geweldig voelen, heerlijk! Ik hoop me gauw bij jullie aan te sluiten. Daarom even deze vraag; ik had afgelopen woensdag ongi moeten worden, maar ik ben ongeduldig en heb dus meteen donderdagavond getest; negatief. Toch ben ik nu (zondag) nog steeds niet ongi. Wel had ik vrijdag enorme krampen en was ik er zeker van dat het op gang was gekomen.
Ik heb getest met de Kruidvat eigen merk.

Kan ik toch zwanger zijn? Klopt het dan wel dat je een zeurderig gevoel in je buik hebt? Ik zou graag vernemen of er onder jullie vrouwen zijn die eerst negatief getest hebben en toch zwanger bleken.

Alvast bedankt voor julli reacties!

Groetjes,
Marian

Hi meis,
Ik zou als ik jou was gewoon maandag even een nieuwe test halen en die dan ook doen. Het kan best zo zijn dat er nog niet genoeg van het hcg hormoon in je lichaam zit. Maar een tip, ga er nu niet meteen van uit dat je zwanger bent, zo voorkom je een teleurstelling wanneer je niet zwanger blijkt te zijn. Al hoop ik natuurlijk voor je dat je het wel bent. En qua merk maakt het volgens mij helemaal niet uit wat je pakt. Laat je wat weten?????????????????????

Hallo.
Ja het kan wel!!
Ik heb zelf pas na ruim een week positief getest.
De eerst 2 testen waren negatief en de 3-de was pas positief.
De ene maakt al snel hormonen aan en bij de andere duurt het wat langer.
Ik zal voor je duimen dat het raak is!!!
Hou je ons op de hoogte?
Liefs Mikkie 11 wk

Zodra ik uitsluitsel heb, laat ik dat zeker even weten hoor! Ik hou helemaal niet van deze onzekerheid, maar vind het ook wel weer leuk/spannend. Het zou wel heel snel raak zijn, want dit is de eerste ronde. Maar kan je dan wel krampen e.d. hebben terwijl je zwanger bent? Dat lijkt me misschien zelfs een beetje schadelijk of niet? Alsof het lichaam dat wat erin zit, eruit wil hebben.

Ik probeer dus niet te enthousiast te worden, maar hou stiekum toch nog een beetje hoop! Maar Mikkie, jou eerste 2 testen waren negatief. Hoe lang na je NOD had je die gedaan dan? Want ik was de eerste keer wel heel snel; na 1 dag!
En welke testen heb je gebruikt?

Liefs,
Marian

Hoi Marian

Het gevoel van net zwanger zijn en ongi moeten worden is hetzelfde. In het begin wordt je daar dan ook wel onzeker van, dan kun je ook niet zo goed geloven dat je werkelijk zwanger bent, tenminste dat had ik. Inmiddels ben ik ruim 30 weken zwanger.
Ik hoop dat je volgende test uitsluitsel geeft.

Groetjes Anke

Ik heb ook eigen merk testen gebruikt. Die bevallen mij het beste. En ook ik was te snel met testen, deze gaf negatief aan toen ik 1 dag over tijd was. Maar mijn gevoel zei toch echt dat ik zwanger was. Ik heb opnieuw een test gedaan toen ik 5 dagen overtijd was en die was dus positief. Inmiddels ben ik al 30 weken zwanger.
Ik hoop echt voor je dat jij ook zwanger bent. Maar reken er niet teveel op, want na 1 maand is wel erg snel. De eerste keer duurde het bij mij 6 maanden en deze keer duurde het 2 maanden.
Liefs Maria

Terug
Bovenaan