Stiekum toch nog wel zwanger...

Met bibberende benen gister bij de vk geweest, uitwendige echo gaf aan dat alle tekenen er wel zijn van de zwangerschap. En dat de baarmoeder er netjes uitzag (geen grote tekenen van bloedingen)
Maar met de inwendige echo was er toch een kloppend hartje te zien  
Ben helemaal in de war naar huis gegaan en er nog even bij gaan zitten wat dit nou eigenlijk betekende.
Alle vragen zijn voor nu beantwoord, maar die hormonen maken je het aardig moeilijk...
Was gister ook precies op schema, 6 weken en 4 dagen. Dus het hing er ook nog vanaf of het hartje klopte of niet.
Zit zo in dubio op dit moment. Je weet dat het allemaal goed zit, maar er kan ook nog van alles gebeuren.
Weet dat ik het mezelf moeilijk maak, maar probeer het steeds positief in te zien.
Volgende week dinsdag heb ik de intake en kijken ze nogmaals hoe het allemaal groeid.
Er was wel een plek aan de buitenzijde te zien waar de bloeding vandaan zou kunnen komen en daar wordt dus ook extra aandacht aan besteed....

Ben heel blij maar ook nog in de war....hoop dat dat snel overgaat.
Denk alleen dat ik dit blijf houden totdat ik volgende week meer info heb.

Bedankt allemaal voor jullie medeleven!!

Deedee02

ps Wil me nog niet teveel verblijden en reageer nog niet op alle onderwerpen, als het volgende week nog zo positief is zal ik ook wat meer bijdragen op dit forum.

Hey Deedee!!
Ik ben echt heeeeel blij voor je. Probeer niet te vaak over na te denken en geniet van alle bijhorende kwaaltjes =)
Ik heb vandaag mijn afspraak bij de vk. Ik hoop ook dat ik een echo krijg.. Soms ben ik zo onzeker.
De misselijkheid komt tegenwoordig in vlagen en zoals nu voel ik totaal niets. Geen krampen, niet misselijk, dan denk ik, is alles nog goed? Ik hoop dat ik zometeen ook een hartje mag horen =')
Mag ik je stiekem nog even feliciteren? =) -x-

Hug,
Shirley

Hoi Deedee,

Wat spannend en verwarrend allemaal! kan me voorstellen dat je het even allemaal niet zo goed meer snapt! Maar wat fijn dat je een kloppend hartje zag en dat het ook nog goed op schema ligt wat de groei betreft!

Hoop dat je er toch van kan gaan genieten en dat het volgende week natuurlijk weer goed is!

Liefs,
Jo

Hoi Deedee,

Wat fijn dat je toch een mooi kloppent hartje mocht zien en horen!
Probeer er toch lekker van te genieten, ook al zit je in spanning.

Er kan vanalles aan de hand zijn, het kan ook wel zijn dat je in verwachting was van bv een tweeling en er toch eentje is blijven zitten ofzo. Ik heb daar wel eens wat van gelezen.
Zelf heb ik bij mijn vorige zwangerschap ook een bloeding gehad, toen was ik 9 weken. Maar ik heb toch een mooi gezond jongentje mogen krijgen vorig jaar mei.
De bloeding bij mij was ook te zien op de echo, maar was volgens de dokter niet gevaarlijk.

Ik hoop voor je dat je wat meer antwoorden krijgt bij de volgende echo. Laat je even weten hoe het afloopt? Ik leef met je mee.

liefs en dikke hug!
Gipsey.

Hoi,

ik ben net terug van de intake vk. Helaas geen echo voor mij. Ik moet toch tot week 12-14 wachten.. Ik ben vandaag precies 8 weken en verder had ze geprobeerd 't hartje te horen maar die was er ook niet.. Nu voel ik me weer super onzeker! Ben ik wel zwanger? Heb ik iets fout gedaan? Leef ie nog? AHHHHH Moet nog minstens een maand wachten voor de echo!!!!
Zucht, sorry dat ik mij zo aanstel... Ben een beetje teleurgesteld.... Ik hoop dat deze maand snel voorbij gaat...........

Kus,
Shirley

Wat een lieve reacties allemaal!
Ben eigenlijk heel blij dat ik mij op dit forum heb aangemeld
Probeer me zo positief mogelijk op te stellen, vooral ook voor mijn vriend. Die heeft het er behoorlijk moeilijk mee als ik het niet zo zonnig in zie.
Door die hormonen gaat het af en toe niet helemaal zoals het hoort (haha) en na een ruzie om niets had ik een enorme huilbui die niet te stoppen was. Geloof dat dat wel opluchtte

Wat jammer dat je geen echo had Shirley, maar ook jou mooie momenten komen ook nog. En door al die gierende hormonen kan je er niet omheen hoor, dus we kunnen niet anders dan ons aanstellen hahahaha

Kijk nu wel heel erg uit naar volgende week, om een bevestiging te krijgen of het goed meegroeid.
Vandaag zou ik dan precies 7 weken zwanger zijn.
Ook gaat ze op de echo nakijken of de vermoedelijke plek van de bloeding veranderd is of niet....owww door dit soort dingen krijg ik echt het idee dat het allemaal nog niet zo makkelijk is....
Ik vind zwanger zijn tot nu toe helemaal niets aan....maar goed nog even doorbijten.

Gelukkig zijn er een hoop leuke verhalen terug te vinden op dit forum!

Groetjes
Deedee02

Terug
Bovenaan