Stiekum toch spannend...

De voorbereidingen voor onze bruiloft gaan echt lekker...(of is t met zo een opmerking de goden verzoeken?)
Gisteren was me vriend eindelijk vrij savonds, dus samen de hele lijst doorgenomen...
We hebben eergisteren gehoord dat mijn schoonouders de bbq en feestlocatie als cadeau doen...nou, dat is echt een zorg minder, vond het heel moeilijk aan te nemen, maat ben er superblij mee.
Gisteren heb k ook voorbeeld kaarten opgehaald, we hebben gekozen voor een niet-standaard kaart. Zo gelachen, en we waren het ook gelijk erover eens, DAT wordt m. (k had gauw grbladerd bij de drukkerij, en om die kaart t boek meegenomen)
Vervoer wou meneer zelf regelen, dat werd verrassing...(sjit, dat zag ik niet aankomen!)

Vanmiddag ga k met een vriendin voor t eerst jurken passen...
Al jaren ga k naar grote fantasyfeesten, dus ben qua jurk wel wat gewend, maar nu t moment bijna daar is, voelt t toch heeeeeel anders als zo een outfit uitzoeken.
Weet zeker wel wat ik mooi vind maar moet er strax met buik ook mooi uitzien natuurlijk...daarom probeer ik er zo blanco mogelijk in te gaan...pas vanalles en sta open voor commentaren (denk ik)
Morgen met schoonmams, -zus en vriendingetje naar andere zaak en de 17e naar Anastasi in Nieuwegein...Daar gaat nog steeds me voorkeur naar uit...maar wil ik echt pcies kunnen vertellen hoe en wat ik wil...
Zoooooo zin in...

Dat moment van jurk pas is altijd spannend en als je daar bent zul je er van genieten. Wat een leuk verrassing van je schoonouders. En je aanstaande man gaat voor vervoer regelen ben heel benieuwd :). Dat is wel lekker dat je allebei dezelfde kaart wil dan is de keuze snel gemaakt en een niet standaard kaart is altijd leuk. Ik heb toen mijn eigen kaarten gemaakt in 3D samen met mijn moeder was ook erg leuk om te doen. Geniet vanmiddag van het jurken passen. Veel plezier

Wat leuk allemaal, geniet er maar lekker van. Voor je het weet ben je de weken aan het aftellen dat je gaat trouwen. Voor mij vandaag nog maar 6 weken :-D

@Joyce
Idd, niet standaard is leuk...voor ons dan :D
Me moeder is bijna klaar met de kaarten voor me broer zn trouwerij...om daar nu nog een aantal achteraan te gooien...hahahaha en degene die wij gaan bestellen, kan ze niet maken.

@Rian
1 juni gaan we trouwen...hahaha hebben we afgelopen weekend ff besloten :D
Feessie is leuk en t makkelijkste want alles is in ene keer geregeld voor Beepje...

Ik heb idd erg genoten van het passen, al was vrij snel duidelijk dat ik ook hier niet voor het standaard ging...had voor mezelf natuurlijk al wel n idee, maar ik heb allerlei modellen gepast, kwam toch weer uit bij een combi van de 1e 2 modellen...

Morgen met schoonmams, -zus en vriendin naar n grotere winkel...wie weet wat we daar tegenkomen...

@renate

Hahahaha jah...ik snap niet dat mensen er n jaar voor nodig hebben joh..het kan best in n maand :D
Nahjah...gezien de situatie is t gewoon t makkelijkste...
Ben er ook achter dat er op veel jurken nu een levertijd zit van 3-4 mdn...daar heb ik dus al niets aan...maar als ik nog langer wacht, heb ik niet wat ik graag wil...en dat wil ik natuuuuuuuurlijk ook weer niet...
En t houdt me bezig he :D

Terug
Bovenaan