Stift op haar gezicht !!

Wat is het rustig hier! Daarom weer eens een nieuwe geplaatst. Gisteren was ik op een verjaardag toen iemand zei dat Fiene haar gezicht had ondergestift, compleet met een dopje op haar neus getekend!!
Hilarisch gezicht (leuke woordspeling), maar ja... hoe krijg ik dit er af. Van een ervaren moeder de tip gekregen om het met een wondersponsje van de Action eraf te halen. Dit is een heel licht schuursponsje, dus ja.. leuk was het niet om het eraf te halen. Maar het lukte dus wel. Helaas heeft ze wel dus wat schuurplekken hiervan overgehouden, maar die heb ik weer ingesmeerd met Op het wangentje en is het bijna alweer weg.
Wel sneu hoor, maar ik denk niet dat ze het nog een keer gaat doen.
Morgen gaan we met de fam naar Ponypark slagharen, kan ze haar hart ophalen met de zweef etc.
Gr. mamajo.

hoi hoi,

wat een grapjassen zijn die kinderen soms he? Wel vervelend dat ze wat schaafplekken had. Ik geloof dat ik de stift maar had laten zitten. Vorig jaar had Stijn oranje verf in zijn haar ( met het EK, hadden ze op het kinderdagverblijf gedaan) dat kreeg ik er met geen mogelijkheid uitgewassen. Op 1 of andere manier pakte het erg bij hem, want 5 maanden ( echt waar) zag je nog steeds een oranje baan over zijn hoofd lopen.

Wel fijn dat het er af is.

Carina

Grapjassen....

Ook zo'n verhaal: Kinderfeestje gehad waar de kids vol van waren.
Volgende dag gingen we ergens heen met de auto, ik liep weer ff naar binnen om wat te halen, jongens alleen in de auto met een geel fluoriserende stift die m'n man in de auto had liggen... Binnen 2 minuten had ik 2 clowns!!!!!! Ik moest heeeeeeel hard lachen en de jongens ook omdat hun grap geslaagd was. Ik heb ze schmink beloofd en de volgende dag gekocht.   Enne met luierdoekjes ging het er gelukkig makkelijk af!

groetjes,Priscilla

Terug
Bovenaan