A
Anoniem
Guest
Vanmorgen ben ik bij de vk geweest.Mijn energie werd al wat minder. Ik heb last van mijn rug en ook wat van mijn bekken en wat ik het vervelendst vind: mijn bloeddruk begint te stijgen.(en mijn hb ook) Daar baal ik erg van. Was het mijn eerste geweest had ik daar geen probleem van gemaakt, maar het is bij een paar zwangerschappen zo gegaan en meestal eindigt dat in een ziekenhuis bevalling met een onderdruk van boven de 100. De vk pakte het gelukkig goed op. Verder is alles nog prima. De baby doet het goed, mijn buik groeit nog steeds en de baby ook. Zelf ben ik wel afgevallen, maar dat vind ik geen probleem.
Ik moet nu wat eerder terugkomen en rustig aandoen!! Alsof dat makkelijk kan met 5 loslopende kinderen. Het zijn schatjes hoor! Nu ook één zit er te lezen (zit net in gr. 3) de jongste 2 spelen heerlijk samen met duplo en m'n oudste zoon speelt boven met de technisch lego. Maar ja, er is ook nog e.a aan was, stof- en zuigwerk en die ritjes naar school!
Ik schuif het nu nog maar op alle stress om alles op tijd klaar te krijgen in huis en de spanning voor 'onze eerste brugpieper', ik krop altijd alles op nl. We wachten verder af...........
Francien
Ik moet nu wat eerder terugkomen en rustig aandoen!! Alsof dat makkelijk kan met 5 loslopende kinderen. Het zijn schatjes hoor! Nu ook één zit er te lezen (zit net in gr. 3) de jongste 2 spelen heerlijk samen met duplo en m'n oudste zoon speelt boven met de technisch lego. Maar ja, er is ook nog e.a aan was, stof- en zuigwerk en die ritjes naar school!
Ik schuif het nu nog maar op alle stress om alles op tijd klaar te krijgen in huis en de spanning voor 'onze eerste brugpieper', ik krop altijd alles op nl. We wachten verder af...........
Francien