Stijl kwijt

Hoi!
Even een vraagje. Dit is mijn eerste zwangerschap en ik moet echt even wennen aan alle veranderingen in en aan mijn lijf. Maar ben vanmiddag met vriendin (ook zwanger) gaan winkelen en wij zijn best de kluts kwijt in onze kledingstijl. Het blijkt best moeilijk om leuke kleren te vinden die ook nog wel netjes naar werk kunnen... Buitenom het feit dat ik me voornamelijk even een enorme hobbezak voel....
Zijn er meer mensen die hier tegenaan lopen of doe ik nou zo moeilijk???

Breek even in hoor;) Ik draag veel van steps! Netjes en comfortabel. Heb een paar bruiloften gehad, en had er toen een stretch jurkje vandaan met een kort jasje en pumps er onder. Kreeg alleen maar complimenten;) Doet natuurlijk wel erg goed als je jezelf dik voelt (was toen bijna 30 weken zwanger).
Je moet natuurlijk wel van die stijl houden... Maar misschien een tip!
Groetjes een sept mama

Vindt het zelf ook wel moeilijk hoor, de zwangerschapsbroeken gaan nog wel, koop veel van mammalicious...maar de shirts/truitjes vindt ik ook niet mijn stijl.
Is Noppies misschien iets ? Die hebben wat 'nettere' kleding.

Je kan ook gewoon je eigen shirts blijven dragen, als ze wat langer vallen, dan zie je daar niks van...dan hoef je alleen de broek/rok nog aan te passen

Bruiloft jurk zara goud is al wijder van zichzelf.
Broeken mama licious strakke skinny jeans.
Truitjes extra lang bij pieces in diverse kleuren. Witte tuniekjes met klein glittertje bij life style (woonwinkel).
Strakke jurkjes met stretch king louie (ook fijn voor borstvoeding) of hm. Panty extra grote maat of zwangerschapspanty hetzelfde voor maillot. Hm heeft ook extra lange topjes.

Succes verder dames!

Lucy

Ik vond het eigenlijk wel een heerlijk idee je hoefd je buikje niet meer te verbergen want hij mag gezien worden, en de rest van die rondingen vallen dan niet meer op omdat toch iedereen naar je buik kijkt!!!
Ik heb het meest van Noppies (is wat netter) en mamalicious(wat stoerder)
En hoge hakken kan echt geen kwaad zolang het goed voelt, want met vocht in je voeten lijkt het me geen pretje.
Shop ze!!!

Terug
Bovenaan