Stijn heeft weer wat nieuws ontdekt

A

Anoniem

Guest
Stijn kan al lopen langs de tafel en lang de bank maar kwam gisteren tot de ontdekking dat hij met een stoeltje van zijn broers voor zich heel de woonkamer door kan lopen. En dat doet hij volop. Ik heb viltjes onde de pootjes van de stoeltjes gedaan zodat de vloer niet kan beschadigen en dat glijdt lekker. En leuk dat hij het vind. Hij gaat nu echt overal staan en probeert met een arm los te staan en dat gaat goed en nu dus dit. Als hij zo door gaat wandelt hij met zijn verjaardag los vrees ik.Hij wordt echt zoooooooooo snel groot.

Groetjes van Marloes

Hahaha mooi he, maar het gaat idd erg snel maar hij kan dan ook volop afkijken natuurlijk.

hoi,

Ja het gaat ineens zo snel, Stijn is goeie maand jonger dan Meryem maar hij loopt gelijk met haar, als jij iets opschrijft wat hij vandaag weer heeft gedaan, gegarandeerd dat meryem het een paar dagen later ook doet, haha.

gr bianca

Haha, mooi verhaal Marloes!
Het doet me denken aan hoe ik ooit vroeger heb geleerd te schaatsen: ook achter een stoel!
De dochter van een vriendin gebruikt de babygym om achter te lopen, dan lijkt het net een rollator!!! Hylarisch om te zien!

Jeetje wat goed van Stijn zeg!!
Lijkt me wel leuk als Dylano dat gaat doen, maar aan de andere kant, gaat het zooo hard!!
Je hebt echt een vlug kindje Marloes!!

Goed van je dat je vilt onder de stoelen heb gedaan... dat hebben wij ook gedaan hoor.   Hebben net een nieuwe laminaatvloer erin liggen, dus dat zou zonde zijn heej?

Groetjes Debby.

Wat gaat Stijn goed zeg!

Joyce ligt nog steeds plat op haar rug.
Ze vind zichzelf nog een hele lieve baby.

Groetjes Jessica

Goed joh van Stijn. Hij is ook al zo'n lekkere vlotte.
Het is zo leuk he als ze op ontdekkingstocht zijn. En ja het gaat heel hard.
En voor je het weet ren je inderdaad achter hem aan
Brian 7.5 mnd heeft ook ging zin om lang "baby" te blijven ach ja...

Succes,
Achnita

Terug
Bovenaan