STIJN KAN GAAN STAAN!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

de titel zegt het al: Stijn kan gaan staan!!! Zojuist zat ik achter de naaimachine en Stijn zat lekker in de box en ineens trok hij zich op en stond in de box!!! Helaas had ik geen fototoestel in de buurt staan, maar die ga ik wel klaarleggen. Ik zei goed zo en hij lacht van oor tot oor!!!

Groetjes van Marloes

jeetje wat gaaf!!!

wat een snel mannetje is het toch he 6 tanden kruipt de hele kamer door en nu al weer staan SUPER!!

nu alles maar van tafel halen haha

groetjes marielle en een niet zo snelle jamie;)

Wat knap zeg! Wat gaat het hard ineens....
Vindt je dat wel leuk (niet dat je er iets aan te willen hebt)? Ik heb bij Bas vaak zoiets van: 'Mannetje doe nu eens rustig, je bent mijn kleine mannetje!'

Ik zie de foto's graag tegemoet!

Groetjes, Karin

quote: kaatje40 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-02-2008 16:19:44'));

Wat knap zeg! Wat gaat het hard ineens....
Vindt je dat wel leuk (niet dat je er iets aan te willen hebt)? Ik heb bij Bas vaak zoiets van: 'Mannetje doe nu eens rustig, je bent mijn kleine mannetje!'

Ik zie de foto's graag tegemoet!

Groetjes, Karin

Ja hoor dat heb ik zeker. Bij de oudste kon ik niet wachten tot hij wat deed en bij de tweede werd dat al minder. Omdat Stijn naar alle waarschijnlijkheid onze laatste is wil ik hem zo graag nog als klein babytje houden, maar Stijn denkt daar anders over!!!

Groetjes van marloes

Wow. Wat leuk zeg!!!!!!

Ik wil die van mij ook lekker klein houden hoor!!! Maar je houd het niet tegen. Maar die van mij is nog lang zo ver niet. Nou ja, ze moet nog eerst maar eens 6 maanden worden...

Hoi Marloes,

wat goed al. Hij is overal snel mee. Ziet natuurlijk ook alles van je twee oudste. Maaike doet nog niet zoveel draait nog niet eens helemaal om. Wel op haar zij maar verder niet. Wel maakt al erg veel geluiden en mijn moeder zei dat dat bij mij ook zo was.
En ook heb ik wel eens gehoord dat het ene kind snel loopt en het andere kind sneller praat. Hoe zit dat bij Stijn? Ben wel benieuwd of het waar is.

Groetjes
Inge

ja, stoer he!
puck trekt zich op van zitten tot staan (los lukt nog niet) en trots dat madam dan is!!!
d'r oogjes gaan helemaal stralen en ze vind zichzelf al een hele pief... geweldig!

xxx

Hoi hoi,

wat goed zeg van Stijn!!!
Je hebt wel een heel snel manneke hoor!!

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan