stikum getest Positief...?

A

Anoniem

Guest
Ehm net stikum getest
en hij lijkt positief. Ik durf alleen niet zo goed naar die mk blij te zijn
Zit vreselijk te shaken.

Help wat nu...?

Gonnie

Hey Gonnie,

Maar dat is toch fantastisch nieuws? Ben je alleen, is je partner er niet? Misschien kan je iemand bellen?
Ik heb ook een mk gehad, ik kan me voorstellen dat je dubbele gevoelens hebt, maar je hoeft niet bang te zijn hoor.
Dit gaat echt goed komen.

Joepie!!

liefs Kersensnoepje

He Gonnie!!!!!
Wat???? Streepje is streepje he? Daar houden we ons wel aan!!!!
Waarom twijfel je meid? Heb je een licht streepje?
xie maantje

heeeeee mied maak je niet zo druk .is toch mooi nieuws je bent niet alleen we leven met je mee .(alvast gefeliciteerd het zit wel goed)
Goetjes iris

Ja het is een heel licht streepje.
Edwin is er wel gelukkig. Hij is blij maar ook wel een beetje angstig.
Had helemaal niet verwacht dat ie positief zou zijn, ben vreselijk over donderd.

Het was een gewone CB test
Zij adviseren bij een licht streepje na 3 dagen nog eens te testen, denk dat ik dat maar doe.

Ik blijf voorlopig nog ff hier hoor, ga niet de goden verzoeken en nu al naar het zwanger forum

Voelt vreselijk dubbel
Maar wel heel erg bedankt voor jullie  lieve berichtjes

veel liefs Gonnie

Hey Gonnie
Gelukkig dat je mannetje er ook is dan he? En doe gewoon nog een test na 3 dagen dan weet je het zeker en kunnen jullie vast aan het idee wennen want ik denk dat het wel positief is hoor! Heel veel succes deze dagen en laat het even weten he? Blijf nog maar lekker hier hoor!!!! xie maantje

Ja ik hou jullie op de hoogte hoor
lfs

Oh heel stom ik moet ontlasten maar ik durf niet (had ik bij de eerste ook....)
Iemand die dit herkend?

Hee Gonnie,

Van harte gefeliciteerd!!! Ik snap je onzekerheid en dat blije gevoel moet groeien, maar dat gaat helemaal goed komen!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan